jo...neblogas gaisras buvo.magnetus galima imagnetinti.forume skaiciau kad kazkas sekmingai tai padare,o del statoriaus pats zinai kad reikia kreipkis i varikliu viniotojus.nepigu,bet pigiau nei naujas... kiek statorius pazu turi,ir koks diametras?
kai malunas isisuka kaip turbina-belieka tik mechaninis stabdis.o tokio kinai turbut neprideda.tai jau reiketu patiems susikonstruot.apkrova irgi neturi virsyti maksimumo.o cia greiciausiai kaip rase Elektronas buvo maksimumas virsytas ir dar priedo uzkaitintam generui buvo ikaltas stabdymas.gal kontroleris turi kokia atminti?jei taip-tai paziurek kiek virsijo nominala. Panevezije pas vyniotojus irgi buvo atnestas susviles nuo tokio stabdymo generatorius,bet niekas neapsieme pervynioti,nes pazu buvo 150,o diametras mazas.del to ir klausiu kiek pazu turi taviskis ir koks diametras?
na magnetus tai permagnetinti reikia. Kiek toks stabdymas kenkia apvijom nzn, bet viskas nutiko taip stabdymo varzos uzkaito ir sulyde kontrolerije esancius laidus ir taip uztrumpino apvijas, zodziu maza beda, del kurios nemazai bedos varzos 2x2000w @ 10omh lygiagrecios, tai gaunasi 5omh.
Nezinau kaip buvo pas tave bet as stengiuosi proto nemaisyti su jega kad taip nenutiktu, cia ne tokia vieta kad reiketu viska sugrusti i guza. Maniskis stabdis irgi buvo parukes, bet audra iskentejo, sudege ir subirejo vorframo keraminiai laikikliai. Pamastyk koki mechanini nusisukima ant stulpo, gal nesudetingai pasidarytu.
Jei tik yra noras butinai idesiu, tiek kad jau paardes as ji, it tuos kontaktus jau atplesiau vienas nuo kito, bet manau suprasit kame beda esme kad net ne su kaistanciom kontakta turejo bet karstis nuo ju nuvedamas ant tu laidu, o patis laidai su zateshke tarpusavi buvo suristi kai tik grisiu namo butinai idesiu.
Taip suprantu todel ir dedu cia visa info ir negrazinu savo rezultatu, juk investicijos nemazos lai zmones zino i ka brenda jei tokiu dar bus ok dedu kontrolerio foto, kiek padraskytas bet nedaug.
Ne man rodos viskas ok, kondika jo reikes keist. Jo ten pacioj pradzioj diodai, sheip nemanau kad kas nors ten nutike, nes trumpas visas ant apviju sedo betkokiu atveju. Man rodos brangiausios dalis cia tai tos varzos, nors gal as klystu. Dabar kontroleri turbut pirma paleisiu ant SB, nes su generatorium labai neskubu, nes su kinieciais greit nebus Ten tie kur tris laidai ant kontaktu juostos tai buvo sulipe tai atplesiau todel jie tokie...
Sveiki kolegos uz praita men rezultatas kazkur 30Kwh cia pries viska kiek spejo, bet va dabar reikia pagalbos, kadangi mano magnetam kapec o laiko neturejau tai klausiu dabar kaip jie turetu but imagnetinti?
As manau kitaip , virsus N apacia S o ne galai, juk jis eina per visa ilgi tad ir aktyvus pavirsius turi buti vieno poliskumo. Jei stati magnetai stovi tada tiktu.
Neodimio magnetai permagnetinami galibut tik tiksliai ta pacia kryptimi kaip buvo,jeigu dar like sveiku magnetu ant rotoriaus,tai pagal juos reiktu atsiskaiciuot visu sugadintu imagnetinimo kryptis
Uzuojauta del jegaines.Rezultatas neodimio-sudegusios apvijos,siuo atzvilgiu feritas yra visiskai saugus net ir uztrumpinus generatoriu per audra,apvijose susidariusi siluma pilnai issklaidoma statoriaus i aplinka
Pasikeisk laidus dar kontrolerio, i 4mm2.Gaila vel bus aprukusio... Bet pacio generatoriaus vistiek neisgelbesi. Niekaip neikirtau kodel jegaine nesugebejo nusisukti? Gal reiketu ta mazga perziureti? Nes pasikartos audra tikrai o jis sudege tikrai virsijus savo max galia. Toks laido nudegimas rodo ne bloga kontakta ar uztrumpinima. Bijau kad teks naujai pirkti magnetus...
As ir taip galvoju padaryt, kiek as supratau tai vienas magnetas eina vieno polishkumo kitas kito (kas antras), o del ko sugedo viskas man aisku Elektronai juk sakau, kad nuo karscio susilyde laidai i kruva ir uztrumpino apvijas, net foto idejau Tas varzas reik nuo smegenu atskirt kaip ir sakei ir viskas