Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Vėjo jėgainės :: Darau vėjo jėgainę.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Del statoriaus gamybos
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
vikiis
Tr Lie 14 2010, 09:22
Užsiregistravęs dalyvis #365
Prisijungta: Pn Sau 30 2009, 10:50

Pranešimų: 21
Sveiki, kolegos, turiu problema ir noriu pasiklaust zmoniu, kurie susidure ir patyre toje vietoje...zodziu pasigaminau statoriaus forma, susidejau, susijungiau rites, uzpyliau polisterines dervos, uzdariau forma ir laukiau kol sukietes...bet sukietejes mano statorius mirtinai prilipo prie tos formos ir neimanoma atplesti tikejausi, kad taip bus...galvojau gal pades riebalinis sluoksnis isteptas formoje...deja nepadejo...taigi kaip jus realizuojate si momenta? kurioziskas klausimas, bet kai nedares tai visko buna... aciu uz atsakymus
Į viršų
xaker
Tr Lie 14 2010, 09:27

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2762
Su kuom tepei? Kazko matyt naujo radai tepamo nei mes cia visi tepeme
Į viršų
Tinklalapis
vikiis
Tr Lie 14 2010, 10:20
Užsiregistravęs dalyvis #365
Prisijungta: Pn Sau 30 2009, 10:50

Pranešimų: 21
Tepiau su medzio alyva o su kuo jus tepate? forma pasigaminau is presuotu drozliu faneros 16mm storio...bandziau nulupt nuslyfuot bet ten neimanoma susigere viskas man statoriuje... galvoju gal apsidraudimui kad taip nenutiktu tiesiog su plievele apsitrauksiu formos vidu ir tada lipdysiu... tada tikrai neturetu prilipt prie tos formos...nulupsiu su plevele ir turetu buti gerai, mano manymu, kaip manote?
Į viršų
Elektronas
Tr Lie 14 2010, 11:01
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Presuotos drozles geria labai viska, o be to pavirsius grubletas ir kibus. Dabar bandyk kiek imanoma aplauzyti nesugadinant statoriaus o kas liko tai su orpute ikaitink plokste (jei reikia uzdek trafareta kad nekaitint nereikiamos vietos) ir nusiims lengvai, veliau atvesus sustinks. Tik nepersistenk su temperatura jau prie 100C bus zele.
Į viršų
vikiis
Tr Lie 14 2010, 11:20
Užsiregistravęs dalyvis #365
Prisijungta: Pn Sau 30 2009, 10:50

Pranešimų: 21
Aciu Elektronai uz naudinga patarima, tikrai reiketu bandyt ikaitinant pasalint tas drozles, jau buvau nusiteikes pirkt isnaujo vielos ir gamint, nauja... bet pirmiausia pabandysiu tavo pasiulyta varianta...tik biski problemele, kad neturiu tos orputes, nu gal kaip nors sugalvosiu, kaip ikaitint statoriu ir be jos
Į viršų
Elektronas
Tr Lie 14 2010, 12:19
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Stenkis kaitint tik pacia forma
Į viršų
klaidas
Tr Lie 14 2010, 12:57
Užsiregistravęs dalyvis #1073
Prisijungta: Št Vas 20 2010, 12:10

Vieta: alytus
Pranešimų: 52
senukų derva nelabai patinka nes kietėdama išskiria šilumą atitirpina skiriamą sluoksnį pvz vašką.su šita derva dirbu jau porą metų mano pastebėjimai -aplinkos temperatūra negali būti virš 15laipsnių.kietiklio iš tūtelės reikia dėti mažiau
negu rašo.praktikoj buvo tokių atvejų kad nepėjau net sumaišyti -sukietėjo.kietėdama trūko,išskiriamas karštis lydo plastikus.kita derva senukuose melsvos spalvos kietiklis skystas bespalvis džiūvimo laikas 6val.geriau patinka o kaina panaši.
Į viršų
vikiis
Tr Lie 14 2010, 02:12
Užsiregistravęs dalyvis #365
Prisijungta: Pn Sau 30 2009, 10:50

Pranešimų: 21
jo naudojau senukuose pirkta melsvos spalvos, kaina 1L lygtai virs 30lt, o idomu kokia statoriaus temperatura buna kai vejo jegaine dirba ir generuoja temperatura? kazin kiek temperatura sukyla, kai daromas elektrinis stabdymas? kad nebutu, kad ta poliksidine derva pradetu minksteti esant dideliai statoriaus temperaturai
Į viršų
Elektronas
Tr Lie 14 2010, 04:57
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Visos dervos skysteja, gali visi istirpti . as naudojau irgi melsva bet ji veliau pazaliavo
Į viršų
Cecenas
Pn Lie 16 2010, 11:46
Užsiregistravęs dalyvis #653
Prisijungta: Sk Rgp 23 2009, 11:45

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 42
Sveiki,prašau pagalbos..... Uzsiliejau magnetus ant 32 cm. disku, darau 24v. generatoriu, magnetai 50X25X12.5 = 12 ant disko, kas galite nubraizyti autocad'u ričių išdėstimą ir paskaičiuoti matmenis????

[ Redaguota Pn Lie 16 2010, 11:47 ]
Į viršų
drovitas
Št Lie 17 2010, 07:24
drovitas
Užsiregistravęs dalyvis #172
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 08:39

Vieta: Dūkštas
Pranešimų: 1117
Tai dabar jau turi pagal magnetus rites dėstyti...
Į viršų
Elektronas
Sk Lie 18 2010, 09:09
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Galiu duoti 30cm ar 35, atsispauzdinsi, and didesnio lapo ir uzmetes 32cm apskritima pastumk iskirpta rite. Matysi kiek mm gali platinti rite.
Į viršų
vikiis
Št Lie 24 2010, 01:36
Užsiregistravęs dalyvis #365
Prisijungta: Pn Sau 30 2009, 10:50

Pranešimų: 21
Isiterpsiu su klausimeliu vienu: o tai su kuo jus ta vadinama statorriaus molda (forma) istepat, kad po to poliksidine derva neprikiptu prie jos? aciu
Į viršų
xaker
Št Lie 24 2010, 08:03

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2762
As tai su salidolu tepiau, nors buvau bandes ir plevele det, bet palieka rauksles, su kuom kiti, nezinau.
Į viršų
Tinklalapis
Elektronas
Št Lie 24 2010, 10:07
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
As polietilenine dariau beveik niekas nelimpa. Pasildykit plastelina ir uztepkit, ar vasku, nes medziaga kaip plokste geria skysti ir veliau kimba.
Į viršų
klaidas
Sk Lie 25 2010, 07:03
Užsiregistravęs dalyvis #1073
Prisijungta: Št Vas 20 2010, 12:10

Vieta: alytus
Pranešimų: 52
formą dariau iš plokštės pigios ,formą uždengiau popierium su aliumo folga poto ištepiau grindų vašku-neprilipo niekas.plastelinas plyšiams gera idėja.
Į viršų
Cecenas
An Lie 27 2010, 08:03
Užsiregistravęs dalyvis #653
Prisijungta: Sk Rgp 23 2009, 11:45

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 42
Elektronas rašė ...

Galiu duoti 30cm ar 35, atsispauzdinsi, and didesnio lapo ir uzmetes 32cm apskritima pastumk iskirpta rite. Matysi kiek mm gali platinti rite.


Gal gali atsiųst į PM.
Ačiū
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System