Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Vykdomi projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
generatorius iš asinchroninio variklio
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 7 8 9 ... 14 15 16
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
sigis.m
Tr Rgp 10 2011, 08:56
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1208
ar pica,kuria valgome ?...
o lonzeronas is putos gausis perskystas.ir problemos iskils su saknies gamyba.
Į viršų
robertonebadzio
Tr Rgp 10 2011, 09:28
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1005
Neskystas bus lonžeronas iš putos, nes jeigu bus pavyniota 45 laipsniu kampu audinio keli sluoksniai, bus gerai. Puta tik forma ant kurios vyniosis audinys, jos galėtų ir nebūti. Gamykliniame iš viso lonžeronas tuščiaviduris, nes matomai vyniota ant formos ir paskui ištraukta iš jos. Lonzeronas užmautas ant vamzdžio ir dar privyniota nemažai audinio, todėl šaknis tvirta. Manau taip ir dabar daroma, nes inžinieriai neveltui taip sutvarkė gamybos eigą. Gerai pavyniojus laikys puikiai. Varėnoje gamintojas Juozas iš viso ant aliuminio vamzdžio prikniedijo diuralį ir gerai laiko. Aliuminio vamddį ikišo į metalinį ir jokių problemų. Sparnas gal kokių 4 metrų ilgio. Bet manau kad tokie sparnai labai lengvi ir tai irgi nėra labai gerai, nes juos greitai veikia vėjo gūsiai ir nėra tinkamo stabilumo, t.y. nėra smagračio principo, o manau smagračio principas ir čia duoda teigiamų rezultatų. Aišku sunkus sparnas irgi blogai, jį labai sunku isukti vėjui, todėl manau kad jeigu 5 metrų ilgio, tai apie 50 kg yra geras rezultatas, o jeigu 100, tai per daug. Nors gamintojai vistiek vadovaujasi kazkokiais nusistovėjusiais standartais ir vieni nuo kitų kopijuoja, nes nėra tikslo dviratį išradinėti.
,,Pičą,, dar nebaigiau, dariau šnd., tai dar laukia kaug darbo, nes su tekintojais sudėtinga, o ten tekinimo darbų daug, paskui tvirtinimo darbai.....baisu. Na bet noriu pasigaminti tokį, kad paskui tiktų kitiems variantams, perdarymui ir kitokių sparnų bandymui. Čia mano toks projektėlis kaip ir bandyminis. Na galiausiai jeigu bus nereikalingas, parduosiu. Manau norinčių gauti ,,pičą,, yra daug, tik va kaina kandžiojasi, nes pasigaminti pačiam kainuoja nemažai....bet gerai padarius, bus ilgam....
Į viršų
robertonebadzio
Tr Rgp 10 2011, 10:11
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1005
Gaminu "pitchą".

Į viršų
Otto
Kt Rgp 11 2011, 07:32
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2011
Gamykliniame iš viso lonžeronas tuščiaviduris, nes matomai vyniota ant formos ir paskui ištraukta iš jos.
Na, kiek man teko susidurti, tai padarytos iš dviejų suvožtų dalių,.. suklijuotos.
Į viršų
robertonebadzio
Kt Rgp 11 2011, 08:16
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1005
Taip, suvožtos iš dvieju dalių ant lonžerono. Matomai tai pati paprasčiausia gamybos technologija.
Į viršų
Otto
Kt Rgp 11 2011, 09:49
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2011
Bandau įdėti foto. Čia tas flanšas, nuo kurio buvo atitrūkęs sparnas, dėl nepriveržtų veržlių. Matosi, kad jis padarytas iš dviejų "pusmėnulių" .

Į viršų
Otto
Kt Rgp 11 2011, 09:54
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2011
Vienu postu neina įdėti daugiau, nei vieną foto.

Į viršų
Otto
Kt Rgp 11 2011, 09:57
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2011
O tos įvorės privirintos.

Į viršų
Otto
Kt Rgp 11 2011, 10:02
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2011
Gamybai, spėju, naudotas "lovys- forma", pusflanšiai prisukti iš karto prie sriegtų strypų ir įlieti. Po to viskas suvožta, o kai pilnai sukietėjo, gavosi sparnas su pilnu flanšu tvirtinimui.
Į viršų
robertonebadzio
Kt Rgp 11 2011, 12:20
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1005
O koks pasukimo mechanizmas, vadinkime ,,pitch,, ??? Kaip jis sparną suka ? Būtų įdomu pamatyti jeigu yra nuotraukos. Variantų prigalvota daug, o kuris protingesnis ??? Na aisku ir nuo sparnų dydžio priklauso daug, nes ne visi variantai tinka įvairiam diametrui.
Į viršų
Otto
Kt Rgp 11 2011, 12:43
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2011
Na, ten kartą prisukai ir viskas, mechanizmo nėra, valdo nukreipimu nuo vėjo visą vėjaratį .

Į viršų
felius
Kt Rgp 11 2011, 02:19
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Lie 29 2008, 03:54

Vieta: Šilalė
Pranešimų: 1269
Perdaug uzsiciklinai su tuo "piču", gal pigiau uodegos "furlingas".
Į viršų
Micius
Kt Rgp 11 2011, 02:45
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
felius rašė ...

Perdaug uzsiciklinai su tuo "piču", gal pigiau uodegos "furlingas".


O man atrodo, kad furlingas tinka tik mažom jėgainėm, tokių su 10 m rotoriais, niekas nedaro su uodegom, nes be galo didelės uodegos reikia, ir tokio didelio rotoriaus negalima taip lengvai ir staigiai sukioti.
Į viršų
sigis.m
Kt Rgp 11 2011, 07:12
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1208
Otto rašė ...

O tos įvorės privirintos.



ar pastebejote kad epoksidke su metalais nedraugauja.sparnai neseniai padaryti,o korozija jau nemaza.su tokiais dalykais esu susidures dirbdamas seniau...
Į viršų
Micius
Kt Rgp 11 2011, 07:38
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
zam0lskis rašė ...

taigi daro pasukama sparno galiuka. kam sukiot visa sparna, jei gali sukiot tik jo pati galiuka ir stabdymas bus nei kiek ne maziau efektyvus.
be to sugedus vienam galiuko pavertimo mechanizmui - vistiek dar du sparnai stabdys. ta prasme nebe kritinis gedimas pasidaro, kai viskas islaksto saibom.
o ir remontas lengvesnis - nusukai sparno gala ir pakeiti. o cia visa didziuli mechanizma tektu knistis kilojant.
jusu tie "pitcai" jau seniena


Jau norėjau pakritikuoti mūsų nepakartojamą kritiką, bet geriau pagalvojau, gal ir tiesą sakai Bet viską realizuot, tai taipogi nemažai knislios, principe reikia vos ne visko to paties, kaip ir pilnam kampo keitimui. Bet tai nė kiek nereiškia, kad valdyt tik galiukus būtų daug patikimiau, vienas sakai sugestų... tai jie juk būtų taip pat sinchronizuotai valdomi, jeigu sugestų sakykim valdymo centras, visi nebesivaldys. Aš tai šia tema taip pat daug galvojau, šiaip dėl įdomumo, tai mano nuomonė būtų tokia. Kaip suprantu, didint kampą reikia kad neviršytų apsukų, taip sakant būtų avarinis apsisukimų mažinimas. Tai čia manau pirma reikia išspausti viską iš generatoriaus, jeigu jau čia viskas, ir apsukos kyla, tai pvz kodėl nepastačius antro generatoriaus ? Arba pvz kodėl nepanaudojus taip vadinamos užbėgimo movos su kokiu nors pvz hidro stabdžiu ? Su paprastu diskiniu automobilio stabdžiu ? Čia gal aišku nekonkretu, bet pats principas, kad stabdyti už ašies o ne sukioti sparnus. Ir apskritai, man rodos kad tokių vėjų kad reikėtų pastoviai mažint atiduodamą galingumą pas mus LT nelabai yra, o jeigu per metus būna 3 ar 5 atvejai, tai ne paprasčiau tiesiog išvesti iš vėjo ar užstabdyti paprastu stabdžiu ?
Į viršų
Micius
Kt Rgp 11 2011, 07:44
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
Otto rašė ...

Na, ten kartą prisukai ir viskas, mechanizmo nėra, valdo nukreipimu nuo vėjo visą vėjaratį .




O ar dažnai sukinėja iš vėjo ? Kaip išsuka ? Visai stabdo, ar laiko kampu ?
Į viršų
robertonebadzio
Kt Rgp 11 2011, 10:09
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1005
Del sparnu pasukimo negali buti net ginco. Tai butina, nes ,,Neodimis,, perkaites issimagnetina. Klausimas tame kaip esu rases ne karta, pasirinkti tinkama varisnta. Pasukti sparnu galus paprasciau kaip raso Zamolskis, o kaip padaryti ta irengima, kuris tai padarytu??? Juk principas toks pat kaip ir viso sparno pasukimas.... reikia per sparna deti strypus pasukimui, papildomus tvirtinimus sparno gale ir t.t., tai nei kiek neabejoju, kad tai sudetingiau. Buvau numates daryti orinius stabdzius, bet vistiek per sparna reikia daryti strypo ar vamzdelio pravedima, o paskui vistiek visa mechanizma reikia sinchronizuoti, todel pasirinkau toki varianta. Manau jis patikrintas laiko. Saipytis is senesniu isredimu neverta, nes jie tikrai gana protingai sugalvoti ir laiko patikrinti. Del vejo stiprumo parasysiu tiek, kad gal pas kai ka jis ir nestiprus, o pas mane gana stiprus, nes aplinkui 4 ezerai, gryni dirbami laukai ir ta vieta ant kalno. Siurkstumas labai mazas, todel mano vietoje visiskai kvaila butu tvirtinti sparnus paprestai. Na o teisingai buvo parasyta, uodega yra maziems sparnams, nes giroskopines jegos didelius sulauzytu. Jeigu ten gyvenciau butu kitaip, o buna kad nevaziuoju keleta dienu, todel agregatas turi tureti garantijas.
Į viršų
robertonebadzio
Kt Rgp 11 2011, 10:26
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1005
Otto, o ar visas tas krumas is ,,ciuguno,,(ketus, spizius)??? ar suvirintas is atskiru plieniniu detaliu. Dar nelabai supratau kas ten viduryje per pertvareles ir ju funkcijos kokios. Taip pat kik smulkiau apie vejaracio isvedimo is vejo mecanizma, jeigu galima. Dekoju.
Į viršų
Otto
Pn Rgp 12 2011, 07:22
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2011
Gal pradėsiu nuo paskutinio.. Kinai ne metalą taupė, o stengėsi padaryti lengvesnę konstrukciją, nes kitur metalo tikrai negaili. Dėl belaidžio valdymo atsakingose vietose- pamirškit. Tie reikalai išbandyti, veikia, bet turi trūkumą; jei kokie nors trukdžiai, žaibas, ar vaikėzas su rusiška birbinka pravažiuos, sistema gaus klaidą ir turės restartuotis, tai užims laiko, o jei kritinis režimas, gali negerai baigtis.
Robertonebadzio, išvedimui iš vėjo kontroleris turi nustatymą "critical wind speed", kai anemometro parodymai viršija užduotą parametrą, vėjaratis pasisuka 90 laipsnių kampu ir sustoja. Tai vėl kinų chaltūra. Teks keisti programą ir daryti taip, kad pasisuktu tarkim, 10 laipsnių ir dirbtu toliau. Kaitalioti sparnų kampą nematau prasmės, daug paprasčiau valdyti kampą į vėją, sekant kryptį ir vėjo greiti kas 30 sekundžių, esant gana sunkiems sparnams to pilnai užtenka. O menčių kampas fiksuotas didžiausio efektyvumo padėtyje. Gana nemažose ribose dirba pwm valdymas su 12 kW tenais, taigi, apsukos išlaikomos maždaug stabilios, prie skirtingų vėjo greičių. Jei nebesusitvarko pwm, įsijungia papildomi 6 kW tenai. Protingai panaudojant susidarančią šilumą, galima gana jaukiai žiemoti . Jei viršytu kritinę įtampą, yra įrengtas avarinis stabdymas ir sirena, tačiau praktika rodo, kad jis kol kas nesudirbo nei karto, bet atsarga gėdos nedaro .
Dėl giroskopinių jėgų- nėra jos tokios ir didelės. Posūkio greitis parinktas toks, kad gana švelniai pasuka "galvą", o sparnų apsukos, kaip jau rašiau, būna beveik stabilios.
Dėl magnetų perkaitimo- jie kaista, kada jų mažai. Jei nepataupysi, tai kais apvijos, o ne magnetai. Generatoriui leidžiamas pikas 30 kW, darbinė galia 20 kW, taigi, pavojaus perkaitinti nėra.
Atrodo, viską atsakiau.. tiesa, stebulė suvirinta iš plieno, pertvarėlės ir pan. padarytos, siekiant sumažinti mazgo svorį.
Į viršų
felius
Pn Rgp 12 2011, 08:11
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Lie 29 2008, 03:54

Vieta: Šilalė
Pranešimų: 1269
As darau su uodega, nes Taurages raj., lauksargiuose iki pat nepriklausomybes stovejo 18 menciu (menties galas 60cm), 10mD vejo jegaine su uodega statyta dar vokieciu (tarnavo virs 50 metu), suko gateri, maluna, valcus, atlaike didziausias vetras ir sovietmeti. Gal trimentei nelabai tinka uodega, bet daugiamentei kai sukasi virs puses tonos smagratis, manau, kad kaiptik, nes giroskopas priesinasi krypties keitimui todel nera staigiu judesiu.
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 7 8 9 ... 14 15 16  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System