Geriausia bandymui tiktu paprastas atmosferinis riebusis MB senas automobilis manau ,liaudyje vadintas agurku,jis paprastas kaip traktoriukas, ju varikliai tikrai nelepus,taksistai kadaise i juos viska isbande.
O ta visa geri atsivesk i ZIR 2012 ,padainuos vyrai...,po pirmo atpinga viskas.Isradingi jus mielieji,ir elektronikoj ir metaluose ,ir medzio sparnuose ,o moterims manau tik mylet tokius vyrus .Saunuoliai .
Dabar tas ,,agurkas " tiek kainuoja ,kad net neverta galvoti ka i ji pilt... tuo labiau ,kad su juo ,kol kas , neverta net ir vazinet ,nes jis kaip vidutinio amziaus moteris - lyg ir reiketu ismest ,bet vistik gaila ...
kad jau nuslopino eurosajuzas dirbtini biodyzelino remima. dabar vel "ramiai" auginkit grudus, nes netures pabegeliai ko est... pagal mane ten visa biodyzelino skatinimo esme buvo tik kad ES pinigai uz naftos importa liktu europos vidineje rinkoje. dabar manau ES biurokratai tiesiog persimete ant geresnio varianto - kad nereiktu gamint elektros ir silumos pvz deginant importines dujas ir stums elektromobilius (nes vidaus gamybos elekra keis importine nafta). tas matosi vien is to kaip grieztina automobiliu duju ismetimo normas... nuo pinigu uz nafta tikrai neatsisake - tiesiog planas kitas nemanau, kad mes cia isvis turim koki nors balseli... o uzsiiminet nebeperspektyvu. net pigus aliejus litra netoli 2€, kai dyzelis tik 1€ . o cia pigiau, net kai jau apkrautas kuro mokesciais gal 80%. nors pripazystu - mates per akcijas aliejaus ir po eura...
Kazkas siule pries pora menesiu aliejaus po 35 ct. Bet neatsirenku kas. neaisku ir koks ten aliejus. Gal ten tiek priskrudes nuo kepimo, kad su juo neverta net vazotis, bus daug darbo ir liks tas pats variantas, kaip nesukti galvos. Matomai del to ir turejo problemu. Arba nusieme virsu, o nuosedu labai daug liko, tai komentaru nereikia.
na cia jau labai nebloga kaina butu. bet turek minty dyzelis ukininkam po kazkur 65 centus eina (maziau apmokestintas), o pirmine naftos kaina (zaliavos) kazkur nuo 13 iki 30 eurocentu uz litra, kuria perdirbus gatavas dyzelis pabrangsta kazkur iki maksimum 20-40 eurocentu uz litra (iseiga kazkur 75% eiles, plius lieka kiti naftos produktai, pvz benzinas). o tu perdirbes ta alieju po 35 centus ir isgaves biodyzelina na gal kokiu 60% iseiga tegausi maksimum (cia jau labai optimistinis variantas - paprastai 50% nesiekia). tai kuras gausis kazkur minimum 50-55 eurocentu savikainines vertes (+ liks ten dar kazkoks glicerinas, kygtai ji irgi perka). ir dar biodyzelinas labai nestabilus ir greit suskyla, sugest gali kazkur 3 menesiu laikotarpy - kai dyzelis gali kelis metus be problemu stovet backose. ta prasme - vargo vakariene cia, o ne biznis aisku jei naftos kaina sokteltu iki 100€ uz galona, tada vel prasidetu politiniai zaidimeliai su byodizelinu... arba tiesiog butu karas del naftos greziniu... kad REALIAI apsimoketu tu zaliavini alieju turetum gaut kazkur 10-20 eurocentu uz litra eiles kainomis. priemaisos ten pofig.