Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Įvairūs
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
T.U.K Trumpai užduodami klausimai
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 113 114 115 ... 133 134 135
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
Aurimas.
An Grd 15 2015, 09:04
Užsiregistravęs dalyvis #1887
Prisijungta: Pr Grd 19 2011, 07:55

Vieta: Biržu raj.
Pranešimų: 1515
Tai ne apsauga as zinau, ardziau. Taviskis riskiai matosi kad imanoma uzpresuoti. Maniskiui yra uzvalcuotas kantas, paziurek atidziau. Su staklemis tik nupjovus uzvalcavima isejo ispresuoti ir tai sunkiai.
Į viršų
Stasiuks
An Grd 15 2015, 09:53
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
verinukas rašė ...

Būdas patikrinti neišlitavus.

Vietoje saugiklio jungi srovę ribojantį rezistorių. Paskačiuoji varžą, kad srovė būtų apribota iki 10-30% įrenginio nominalios. Pvz. 230VAC grandinėse dažnai naudoju kaitrinę lempą (švytėjimas, kaip indikacija). Galingumas taip pat turi būti atitinkamas.

Jungi įrenginį.

PVZ. Jei galinis kaskadas pustiltis ir veikia normaliai - abiejų tranzistorių K-E įtampų kritimas vienodas - ~50+50% maitinimo įtampos. Jei kuris nors tranzistorius "kiauras" arba pilnai atviras, K-E įtampos kritimas 0-2V.

Keiti įtartiną tranzistorių, jungi ir matuoji K-E įtampas, naudojant tą patį ribojantį rezistorių.


Tas mano krovikis 24v ir 13 A, ar teisingai supratau, kad tiktu kaitrine lempa kokiu 200w vietoje 220v-6,3A saugiklio? Itampa matuoti tarp K ir E? Ji turi buti 50%nuo apribotos?
Į viršų
verinukas
An Grd 15 2015, 10:01
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 448
Jei saugiklis yra 24V maitinimo pusėje, tiktų kaitrinė 24V 10-40W.
Tokią pat kaitrinę junk vietoj akumuliatoriaus.
Matuok įtampos kritimus ant K-E.


[ Redaguota An Grd 15 2015, 10:07 ]
Į viršų
Stasiuks
An Grd 15 2015, 10:22
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
verinukas rašė ...

Jei saugiklis yra 24V maitinimo pusėje, tiktų kaitrinė 24V 10-40W.
Tokią pat kaitrinę junk vietoj akumuliatoriaus.
Matuok įtampos kritimus ant K-E.


Pas mane saugiklis 22Ov puseje, o kur 24v, stovi 0,4 omo rezistorius uzvadintas shunt, gal vietoje jo lempa jungti?
Į viršų
verinukas
An Grd 15 2015, 10:24
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 448
Micius rašė ...

Jau antra diena Google... bet niekaip nerandu vatmetro su šuntu, nuolatinei, kad būtų bent jau 300V... Vat iki 100 V tai kaip prikakota, nu didesnio voltažo...

informacijos nuoroda


Paprasta idėja, kaip susikonstruoti vatmetrą, tik reiktų perdaryti, kad tiktų DC sistemai:
informacijos nuoroda


[ Redaguota Tr Grd 16 2015, 06:41 ]
Į viršų
verinukas
An Grd 15 2015, 10:28
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 448
Stasiuks rašė ...

Pas mane saugiklis 22Ov puseje, o kur 24v, stovi 0,4 omo rezistorius uzvadintas shunt, gal vietoje jo lempa jungti?


Tada bandyk vietoje saugiklio 230V 40-60W lempą.
Į viršų
sanumar1
Tr Grd 16 2015, 12:17
Užsiregistravęs dalyvis #1508
Prisijungta: Tr Grd 08 2010, 09:15

Vieta: Panevezys
Pranešimų: 465
Stasiuks rašė ...

Ar galima testeriu ptikrinti tranzistorius. Tarp soniniu koju rodo 78 omus, tarp vidurines ir desines 7 omus. Akeiciau viena tranzistoriu bet jauciu ir kitam ragai Bandziau jungti, tai perdege saugiklis.



pagal kokia schema darai. jei cia puse tilto tai jau ieskok nauju tranzu.
Į viršų
Stasiuks
Tr Grd 16 2015, 07:43
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
Čia gamyklinis GEL akumu kroviklis, 24 V, 13 A. Pasiėmiau neveikiantį iš darbo. Buvo vienas tranzistorius išsprogęs ir rezistorius perdegęs, pakeičiau juos, bet jungiant vėl saugiklis sudegė Galvoju, kad ir antras tranzas bus gatavas. Bandysiu su tomis lempomis jungti
Į viršų
sanumar1
Tr Grd 16 2015, 08:05
Užsiregistravęs dalyvis #1508
Prisijungta: Tr Grd 08 2010, 09:15

Vieta: Panevezys
Pranešimų: 465
Na tai cia reikalu turesi. Visu pirma, sudek vienodus tranzus. Jei jeu paleidinejai su skirtingais tai beda bus jau ir giliau kazkur. Lempos tau cia nepagelbes.
Į viršų
Stasiuks
Tr Grd 16 2015, 08:36
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
Pakeičiau tranzistorių į galingesnį, nes tokio pat negavau. Bet modelis tas pats 11n90, tas originalus atlaiko 7 A, o naujas 11 A. Ar dėl to gali neveikti nežinau?
Į viršų
verinukas
Tr Grd 16 2015, 09:58
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 448
sanumar1 rašė ...

... Lempos tau cia nepagelbes.


Lempos neleidžia išaugti srovei net jei vienas ar abu tranzai "kiauri".
Tai atriša rankas diagnozuojant gedimą, nes net ir pakeitęs trazus, juos vėl gali sudeginti, nes gedimas gali būti visai kitame gale. Lempa neduos išaugti srovei ir tranzai liks sveiki.
Lempą nuimi tik tada, kai matai, kad įrenginys stabiliai veikia 10% apkrovime.

Panašiu principu buvo atlikta maitinimo šaltinio apsauga pirmuosiuose nešiojamuose TV ŠILELIS . Prijungdavai sugedusį Šilelį ir žiūri pro groteles, ar tik neužsidegė apsauginė kaitrinė lempa įmontuota korpuso viduje. Vidinė lempa signalizuodavo ir apsaugodavo maitinimo grandinę, jei būdavo perkrova dėl gedimo.
Į viršų
sanumar1
Tr Grd 16 2015, 11:36
Užsiregistravęs dalyvis #1508
Prisijungta: Tr Grd 08 2010, 09:15

Vieta: Panevezys
Pranešimų: 465
Kad neleidzia srovei isaugti tai taip. Ir lempos pagalba galima patikrinti ar nera taip vadinamo skvazniako,kuris atsiranda negarai dirbant tranzam. Bet jei buna apatinis tranzas praviras nuo pramusimo neapsaugo. Ten dar minejo kad varza nukalta, tai jau eina problemos giliau. Draiveriai ir t.t
Į viršų
verinukas
Tr Grd 16 2015, 11:59
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 448
Fokusas ir yra tame, kad teisingai parinkus nuoseklią papildomą apkrovą (lempą) pramušimo nebus, nes neviršiji nei tranzistoriaus max įtampos nei max srovės.
Net ir tais atvejais, kai vienas tranzistorius "kiauras", o antras sveikas ir veikia "skvazniako" būsenoje apribotos srovės nesugeba sveikojo pramušti.
Tuo šis metodas ir yra patogus, kad gali atlikti matavimus ir testus "skvazniako" režime ir patikrinti tranzistorių, tiek sveikų, tiek "pramuštų" darbą jų neišlitavus.
Į viršų
verinukas
Tr Grd 16 2015, 12:02
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 448
Dažnas atvejis, kai pramušamas jėgos tranzistorius užmušamas ir draiveris .
Į viršų
Stasiuks
Tr Grd 16 2015, 07:12
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
verinukas rašė ...

Dažnas atvejis, kai pramušamas jėgos tranzistorius užmušamas ir draiveris .

Su 70 w lempa tarp D ir S isvadu 19,5 V, tarp D ir G isvadu 19,5 tarp G ir S O V. Abiem taip pat. Ar jiems cia jau amen?
Į viršų
xriuxa
Tr Grd 16 2015, 07:45
Užsiregistravęs dalyvis #2613
Prisijungta: Pn Lap 29 2013, 07:21

Vieta: Dusetos
Pranešimų: 497
Stasiuk išlitok tranzus tas n90 tai N-kanalinis tranzas jo kaire kola yra signalas ar kaip ten emitorius zodziu pajunk laidus per maitinima ir lempute viena laida prie vidurines kita prie desnes nuosekliai grandine kad butu , jei dega reiske šakys jei ne padok signala ant kairines kojos turi užsidegt lempa jei ne amen o geriausias varjantas nusipirkti šita daikta tinka visiem komponentam : informacijos nuoroda
Į viršų
verinukas
Tr Grd 16 2015, 08:41
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 448
Jei G-S = 0V draiveris uždaręs abu raktus. Pabandyk prijungti krovimui akumuliatorių ar kokią nors apkrovą, kad draiveris matytų srovę. Viską daryk su prjungta lempa!!!
Į viršų
Stasiuks
Tr Grd 16 2015, 09:18
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
verinukas rašė ...

Jei G-S = 0V draiveris uždaręs abu raktus. Pabandyk prijungti krovimui akumuliatorių ar kokią nors apkrovą, kad draiveris matytų srovę. Viską daryk su prjungta lempa!!!

Dabar neturiu 24v akumo, bet gal kazka sugalvosiu pabandymui. Kazkodel kaista rezistorius kuris netoli tranzu, kai tas vienas tranzas ir rezistorius buvo sedeges, jungiant saugiklis neperdegdavo ir ekranelis rodydavo informacija tik isejime nebuvo sroves.
Į viršų
verinukas
Tr Grd 16 2015, 09:36
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 448
Ar tik nebus taip, kad per rezistorių maitinamas draiveris, kuriam jau "kaput". Pabandyk atkurti , kur prijungtas kaistantis rezistorius prie draiverio schemos pagal PCB takelius ir draiverio Datatsheet.
Į viršų
Stasiuks
Tr Grd 16 2015, 10:31
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
verinukas rašė ...

Ar tik nebus taip, kad per rezistorių maitinamas draiveris, kuriam jau "kaput". Pabandyk atkurti , kur prijungtas kaistantis rezistorius prie draiverio schemos pagal PCB takelius ir draiverio Datatsheet.

Driveris bus mikroschema su radiatoriumi ant kokiu 4-5 koju? Paziuresiu rytoj. Aciu uz gerus patarimus Tranzai kaip supratau gali buti sveiki.
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 113 114 115 ... 133 134 135  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System