Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Įvairūs
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
T.U.K Trumpai užduodami klausimai
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 137 138 139
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
Julietis
An Bal 09 2019, 03:51
L.iko E.nergijos O.re
Užsiregistravęs dalyvis #60
Prisijungta: Št Rgs 27 2008, 10:33

Vieta: Joniškio rajonas, Kirnaičiai
Pranešimų: 594
Dar derėtu gerą šiluminį kontaktą padaryti. Kitaip išvis be naudos. Visumoj kaštai materiolam ženkliai didesni už gaunamą naudą.
Į viršų
Micius
An Bal 09 2019, 07:55
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 3061
Abejotina nauda ir kaina. Sujungimai, neužšalantys skysčiai, ilgi vamzdynai, izoliacija, užvirimai, boileriai su gyvatukais, cirkuliacija ir jos užtikrinimas, nuorintojai, slėgiai, išsiplėtimo bakeliai, užpumpavimo sistema ir kt. Be to montuojant paverši neatsargiai bus pokšt ir po visam. Nežinau, bet nė už ką nebeprasidėčiau su kolektoriais. Nesakau kad tai blogai, bet su dabartinėm saulės modulių kainom tikrai kolektorinės sistemos neataiko konkurencijos. Savo parduočiau kolektorių su vamzdynais jei tik kas pirktų bent už pusė likusios vertės, bet niekam neįdomu, o parduot už ačiū tai irgi nesinori, visgi veikia kažkiek, kai sąlygos idealios.
Į viršų
Micius
An Bal 09 2019, 08:07
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 3061
Tiesa, galiausiai gavau įkroviklį savo Fordui, tai vakar spėjau pasikrauti iki 80 proc. Pirmi įspūdžiai tokie - važiuoja su elektra puikiai, mieste 35kw galios el motoro pilnai pakanka, puikiai startuoja, gražiai važiuoja. Tačiau šildymas tai žvėriškai ryja baterijos energiją, ryte buvo apie 0, tai šildymo sistema kai įsijungia, tai rodo kad naudoja daugiau nei 5kw, ir tai laaaaaabai jaučiasi. Toks jausmas, kad šildymas daugiau sunaudoja už patį važiavimą Ir nesakyčiau kad salone labai jau šilta Beje amerikono sėdynių šildymas tai kažkoks nesveikas, 1 padėtį iš 5 pastatai ir tai per karšta užpakaliui Didesnio nė nebandžiau Suprantu, kad automobilis 15 metų naujesnis nei mano BMW 320d, bet važiavimas su elektros pavara yra liuks reikalas. Benzinas su neišpjautais katalizatoriais taip pat kitas reikalas, nes kai vakar savo dyzelį įvariau į garažą, tai skirtumas visgi didelis
Į viršų
Windpower
An Bal 09 2019, 08:51
Windpower
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: An Rgs 16 2008, 04:53

Vieta: Alytus
Pranešimų: 793
Sveiki Miciau, priminkite kokia mašina jūsų. O čia hibridas ar plug-in'as, ar full electric? Tema įdomi ir aktuali. Tik neradau info apie kokią mašiną, koks modelis, kokie metai, Dėl privatumo foto nebūtina, tik techninių duomenų.
Į viršų
Julietis
An Bal 09 2019, 08:52
L.iko E.nergijos O.re
Užsiregistravęs dalyvis #60
Prisijungta: Št Rgs 27 2008, 10:33

Vieta: Joniškio rajonas, Kirnaičiai
Pranešimų: 594
Aš galvoju,o kodėl gamintojai električkęje šildymui nepastato šilumos siurblio. Juk ženkliai mažesnės sąnaudos būtu. O gal kas nors ir montuoja.
Į viršų
Micius
Tr Bal 10 2019, 07:11
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 3061
Ford C-MAX Energi 2015 USA. Grynai elektromobiliuose dažnai būna šilumos siurblys. Mano įkraunamas hibridas, baterija 7,8kwh.

Šiandien su šildymu įveikiau 18 km ir tik EV važiavimui baterijos dalis iškrauta. Maždaug pusė atstumo važiavau 90km/h, akseleravausi naudodamas ~ 50-60 proc galios. Dar reikia paminėti kad Fordas niekada neduoda pilnai iškrauti baterijos, kaip ir įkrauti 100 proc, paliekama truputį vietos rekuperacijai. Grynai EV režimui duodama panaudoti apie 6 kwh, likus 1 kwh persijungia į hibrido režimą, ir jau pagal reikalą dirba VDV. Taigi 6 kwh po 0,13 ct gaunasi 0,78 ct 18 km su šildymu. Tai gaunasi 100km ~ 4,4 EUR. Dyzeliu būtų apie 6,6 EUR 100km su sąlyga kad valgo 6L-100km, ir dyzelio kaina 1,10EUR/L. Kažkokia ekonomija yra neskaičiuojant baterijos kainos ir tt. Dar aišku turi kažkiek baterija prasidirbti (tikiuosi), nes tikrai pastovėjus netrumpai. Dar dėl šildymo, tai šildoma bendrai visa aušinimo ir pečiuko sistema, taipogi ir VDV, todėl kai jis užsiveda pvz pasibaigus baterijai, tai jau dirba šiltas, mažiau degalų naudoja, mažiau dėvisi, tai tos kwh šildymui kažkiek duoda kitokios naudos. Taip pat bandysiu panaudoti automobilyje esantį krovimo taimerį pagal išvykos laiką, kad prieš važiuojant pašildytų sistemą, kol garaže prijungtas prie laido.

[ Redaguota Tr Bal 10 2019, 07:00 ]
Į viršų
zam0lskis
Tr Bal 10 2019, 07:50
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3282
Micius rašė ...

Ford C-MAX Energi 2015 USA. Grynai elektromobiliuose dažnai būna šilumos siurblys. Mano įkraunamas hibridas, baterija 7,8kwh.

Šiandien su šildymu įveikiau 18 km ir tik EV važiavimui baterijos dalis iškrauta. Maždaug pusė atstumo važiavau 90km/h, akseleravausi naudodamas ~ 50-60 proc galios. Dar reikia paminėti kad Fordas niekada neduoda pilnai iškrauti baterijos, kaip ir įkrauti 100 proc, paliekama truputį vietos rekuperacijai. Grynai EV režimui duodama panaudoti apie 6 kwh, likus 1 kwh persijungia į hibrido režimą, ir jau pagal reikalą dirba VDV. Taigi 6 kwh po 0,13 ct gaunasi 0,78 ct 18 km su šildymu. Tai gaunasi 100km ~ 4,4 EUR. Dyzeliu būtų apie 6,6 EUR 100km su sąlyga kad valgo 6L-100km, ir dyzelio kaina 1,10EUR/L. Kažkokia ekonomija yra neskaičiuojant baterijos kainos ir tt. Dar aišku turi kažkiek baterija prasidirbti (tikiuosi), nes tikrai pastovėjus netrumpai. Dar dėl šildymo, tai šildoma bendrai visa aušinimo ir pečiuko sistema, taipogi ir VDV, todėl kai jis užsiveda pvz pasibaigus baterijai, tai jau dirba šiltas, mažiau degalų naudoja, mažiau dėvisi, tai tos kwh šildymui kažkiek duoda kitokios naudos. Taip pat bandysiu panaudoti automobilyje esantį krovimo taimerį pagal išvykos laiką, kad prieš važiuojant pašildytų sistemą, kol garaže prijungtas prie laido.

ka tu cia skaiciuoji pievas?
pagrindine tavo vaziavimo kaina yra automobilio nupirkimo, remonto, registravimo-draudimo-TA ir pagalbines irangos kurios nebepanaudosi kitur islaidos, isdalintos visam nuvaziavimo kiekiui iki kol atsikratysi automobiliu. o cia ka suskaiciavai - tik eksplotacines islaidos geriausiu atveju...
pas mane darbe yra veikejas, keicia masinas kas 2-3 savaites. jau vien tik siemet 7 pakeite "perka" lauzus kazkur 20+ metu senumo. tik dyzelius. pagrinde maino su priemoka kitam arba priedu sau. masinos kazkur 300-450-euru vertes - priedas kuri moka ar gauna kazkur iki 150euru vertes. draudziasi tik menesiui net neperregistruoja (del pardavimo mokesciu ir deklaracijoj kad nereiktu ten knistis). "remontuoja" tipo biski blekas pavirina, patiesina ir papurskia dazais kur fakoneliuose po 2-3 eurus ziuri tik kad technikine butu kuo ilgesne. net jei reikia varyt TA - varo ant to registruoto savininko vardo. na ten pirko kazkuriai akuma (pati silpniausia ir i dyzeli kiso) - tai jau buvo jam investicija dar ten ardyt gana daznai jas reikia - ka nors keist dalimis is srotu visokiu... bet pigiai ten. dabar sake sekasi - i pliusa eina kolkas. jis pvz gali pirkt masina - jei bakas pilnas kuro - nes trecdalis masinos vertes cia kaip pirkt ikrauta elektromobili butu, nes jis ikrautas bet net ir situ eksplotaciniu islaidu jis beveik neskaiciuoja... skaiciuoja butent ka tu Miciau visiskai neivertini... pvz jei masina kur nors Vilniuje ar toliau - jau jam "dideles" islaidos
ikraudinek is savo pagamintos elektros ar nemokamoj pvz "kaip valdiskam darbe" rozetej - ir nebus net tu 4.4euro... bus bent pilna kompensacija per eksplotacija. o tu tik skirtuma skaiciuoji... tas skirtumas tebus tik atpiginimas eksplotaciniu islaidu - kaip suprantu ne daugiau 25-30% tau gaunasi.
jei 18km tenuvaziuot tegali. o toliau tik rekupercija, tai cia gal tik 10% elektromobilis realiai tesigauna... labai apribotos galimybes taupyt
reiktu galvot kaip pasidvejint akuma, daug vazinet darbo ir savo reikalais ar kazka kitko... man tikrai butu juodas minusas - nes as nedaug del saves vaziuoju... man nuomotis net gal butu normalu...
as tai ziurinejau kainas gryno elektromobilio, bet mane domintu tik kazkas kaip minivenas, vienaturis ar mikrobusikas kur dar be vinjeciu iki 3,5 tonos. tai pvz nisan ev200 lietuvoj 24 gabalai nori pz - kosmosas - niekada neatsipirks tokia suma... geriau imt su VDV. nisan leaf koks irgi nuo 8-12 gabalu, nors man toks mazokas jau... pigiausi gal nuo kokiu 5 gabalu, bet ten akumas jau mires greiciausiai bus...
pagal mane reikia dar laukt - kai visi supras, kad be akumo elektromobilis tik lauzas... dabar kainos uzlauztos. nes visi vertina ne akuma, o kad elektromobiliai euforijoj daba. nes ju mazai. kai euforija praeis - bus perteklius ir manau bus pigesni net uz vdv. visi supras, kad reikia knistis su ikrovimais bus elektromobiliu depresija va tada ir bus laikas imt pagal mane deveta elektromobili. ir pritaikyt asmenines eksplotacines zinias su nauda.


[ Redaguota Tr Bal 10 2019, 08:18 ]
Į viršų
Micius
Tr Bal 10 2019, 08:24
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 3061
Tai aš ir parašiau, kad neskaitant kitų išlaidų o grynai degalus. Skaityti reikia O tai kiek tu tikiesi su 6 kwh nuvažiuoti, kai šildymas valgo 5kw ? 50km ? Tavo perliukai kaip "pasidvigubinti bateriją" tai palieka be žado Esama baterija užima 70 proc bagažinės, automobilio svoris 1,7 tonos, ir Zamas dar dvigubins bateriją Gal dar priekabą prisikabint baterijai ? Taip paprastai 2 laidelius prijungsi ir viskas Aš tikėjausi nuvažiuoti apie 20 km, ką jau beveik pasiekiau. Su mažu šildymu ar be jo 30 km laisvai nuvažiuos.
Į viršų
zam0lskis
Kt Bal 11 2019, 01:25
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3282
tai as nesuprantu ko tu is tos masinos aplamai nori tada? komforto ar ekonomijos? ji duoda kazkokia apie 30% ekonomija - jei ikraudinesi ir toli nevazinesi. ir duoda kokiu 10% ekonomija jei toliau paleksi. plius sioki toki komforta ir geresnius pagreicius. na ir galbut guolius teks keist dezei kazkada... nu ir cia viskas. ideti pinigai tau sitai atpirks - su tavo iprociais? ar ne?
tik tame klausimas. man neatpirktu - bet tu vazineji dazniau.
is techniniu dalyku - tai dar butu idomu tiksliau issimatuot realu likutini akumo talpuma. su nepriklausomais prietaisais. kai nusidevejimas apie 30% (likutine talpa apie 70%) - tai licio akumai pradeda faktiskai katastrofiskai byret... idomu maskuoja ten kazkaip kaip Teslose - ar Fordai rimciau cia ziuri ir realesnius duomenis rodo. sunku prieit prie atskiru celiu? labai nedraskant nieko.

[ Redaguota Kt Bal 11 2019, 01:31 ]
Į viršų
Windpower
Kt Bal 11 2019, 06:54
Windpower
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: An Rgs 16 2008, 04:53

Vieta: Alytus
Pranešimų: 793
Zamolski, ko tu kabiniesi prie tos Miciaus mašinos. Žmogus dalinasi savo geraja patirtimi apie Fordą, o tu suvartai.
Į viršų
Micius
Kt Bal 11 2019, 07:32
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 3061
Zamas savoje stichijoje. Atsiprašau, kad rašau TUK'e, jei Zamas nesiliaus, bus galima temelę atidaryt, tik kad kažin ar bus ką ten rašyt. Ko aš tikiuosi ??? Kad važiuos, dar ne kartą įveiks TA Prieš pensiją būsiu su elektra pavažiavęs Auto su 3 katalizatoriais (jei neklįstu) kurie dar veikia, benzinas, ir netgi užvedus VDV, galiu būti kieme, nereikia skubiai išjungti rekuperatoriaus ir kvėpuoti žiauriai dvokiančiomis išmetamomis 20 metų senumo dyzelio dujomis. Kokius 5 šiltuosius mėnesius darbą pasieksiu nenaudodamas skysto kuro, bei panaudodamas dalį energijos iš savo saulės jėgainės. Važiuojant hibridiniu režimu tikiuosi panašių kuro sąnaudų kaip dyzelio. Automobilis gali važiuoti didesnius atstumus. Be to už tokius pinigus vis tiek nieko gero negalima nupirkti, viskas suvažiuota būna ir sudrožta. Va BMW važinėju ~ 10 metų. Pravažiavau ~ 120000 km. Per tą laiką tiek detalių pakeičiau... Paskaičiavus, turbūt plaukai piestu atsistotų... Galiu pavardinti: naujas smagratis, diskatorius, sankaba, rieboškliai, kardanas taisytas 2 kartus, pakabinami guoliai 2x, ratų guoliai, variklio demferis, abs davikliai, ratų diskai, vairo kolonėlė, forsunkė, pakaitinimo žvakės, diržai, tempėjas, rolikai, aušinimo pompa, turbina, 10 kartų virintas duslintuvas, 2 kartus lopyta ir dažinėta dėl rūdžių, elektrinis aušinimo skysčio šildytuvas, termostatai, vakumą valdandys selenoidai, priekinės spyruoklės, atraminiai guoliai, amortizatoriai, rankinio trosas, rankinio mechanizmas, rankinio kaladėles laikančios skardos, stabdžių vamzdeliai, jau nekalbu kad kiekvieną TA tenka keisti priekines aliumines šakes su 2 šarnyrais, o ir šiaip važiuoklė visiškai niekam tikusi... Paskaičiavus maža nepasirodys... Bet čia dar ne viskas, sankaba ir vėl buksuoja ir tepalai sunkiasi, ABS neveikia, rūdys iš visų galų pilasi, pečiuko ventikas džeržgia, rankinis nelaiko ir ttttt. Tai va tikiuosi, kad gal su šiuo auto geriau seksis Va ko tikiuosi, Zamai

[ Redaguota Sk Bal 14 2019, 09:00 ]
Į viršų
zam0lskis
Kt Bal 11 2019, 12:07
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3282
nieko as cia nesikabineju. tiesiog klausinejimo stilius toks - nurodant i ka demesi atkreipt. man tiesiog labai idomi butent eksplotacine patirtis. ir ypac elektrines dalies. nebuna idealiu masinu o cia gal vienintele tokia Lietuvoje

[ Redaguota Kt Bal 11 2019, 12:12 ]
Į viršų
Micius
Pn Bal 12 2019, 06:43
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 3061
Nenaudojant šildymo(išskyrus šildomą sėdynę)šiandien įveikiau 29 kilometrus,sunaudojau 6kwh,pirmyn variau 85,atgal 105 km/h.Šiaip mieste važinėjau normaliai,su srautu,tai 50 proc el variklio galios užtenka.Max el jėgainės galia 35kw.
Į viršų
zam0lskis
Št Bal 13 2019, 11:34
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3282
tai panasu uzteks iki darbo ir biski pasisukinet mieste benzas isvis neisijunge net prie 105km/h? per kiek greiciausiai ikroviklis namie ikrauna?

[ Redaguota Št Bal 13 2019, 11:38 ]
Į viršų
Micius
Št Bal 13 2019, 01:43
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 3061
Tai jei įjungi EV režimą, tai spaudžiant dugną, iš kart užsidega pranešimas "press OK for enable engine" bet jei nespaudi OK, tai ir neužsiveda. Jei režimas Auto, tai žinoma automatiškai užsiveda. Vakar pilnai pasikroviau, tai važiavau iki parduotuvės, spaudžiau be skrupulų 120km\h (vien tik elektra iki 136km\h galima), mieste visur guviai startavau, nieko netaupiau, bet važiavau be šildymo. Tai 10 km įveikimui sunaudojau ~40 proc energijos. Beje pastebėjau, kad beveik jokio skirtumo, ar agresyviau važiuoji ar ne. Esmė ta, kad startuojant migteli gazo normaliai, greit pasieki reikiamą greitį ir tada jau užtenka tik palaikymui, o jei akseleruojiesi vangiai, tai nors momentinė galia mažesnė naudojama, bet daug daug ilgiau, ir tas pats gaunasi. Be to spaudžiant užtat važiuoji kai žmogus Aišku akseleruojant 1,7 tonos iki 120km/h tai energija garuoja labai greit Įkroviklį turiu reguliuojamą, nuo 6 iki 16A, tai jei smaugi 16A, tai kažkur 2,5 val, max iki 3 val. Šiandien pasijungiau nuo pirmos vargšės fazės, tai dabar kraunu 6A, nes fazė perkrauta nežmoniškai, nors bandau kiek įmanydamas laviruoti. Max galiu imti iš vienos fazės 32A (~7,3kw) tai ant jos viskas beveik kybo, ir jau reikia žiūrėti, kad visko vienu metu nejungti. Kai saulė ryškiai šviečia, tai gridas iki 1,3kw kompensuoja, bet gi visada nesužiūrėsi. Beje kraunant valgo ~100-150W daugiau, nes krovimo metu veikia baterijos aušinimo/šildymo sistema - sukasi ventiliatorius, tai sumoje krovimas valgo iki 3,5kw, nors max automobilyje esančio įkroviklio galia 3,3kw. Beje ventiliatorius lieka suktis gana ilgai ir užbaigus krovimą, jei paliekamas pajungtas laidas, tai kaip suprantu visai sveika ir ilgiau laidą palaikyt, nebūtina skubiai atjungti kai rodo jog pilnai pasikrovė, nes atjungus, tai ventiliatorių matyt jungia tik jau esant kritinei temperatūrai.

[ Redaguota Sk Bal 14 2019, 09:03 ]
Į viršų
jasuvy1
Kt Bal 18 2019, 07:24
Užsiregistravęs dalyvis #1087
Prisijungta: Tr Vas 24 2010, 08:28

Vieta: Sakiu rajonas Briedziai
Pranešimų: 271
Sveiki, ar kasnors naudojat iboost arba immerSUN?
Į viršų
Micius
Kt Bal 18 2019, 08:17
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 3061
jasuvy1 rašė ...

Sveiki, ar kasnors naudojat iboost arba immerSUN?


Imersun Julietis naudoja
Į viršų
jasuvy1
Kt Bal 18 2019, 08:34
Užsiregistravęs dalyvis #1087
Prisijungta: Tr Vas 24 2010, 08:28

Vieta: Sakiu rajonas Briedziai
Pranešimų: 271
butu gerai suzinot kas ir kaip ir uz kiek bei is kur
Į viršų
dziugas
Pn Bal 19 2019, 06:06
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: An Rgs 30 2008, 12:31

Vieta: Klaipeda
Pranešimų: 1028
Čia palyginimui produktu kaip immersun. informacijos nuoroda
Turiu pasidares analogiska produkta tik lietuviska versija, veikia. Veliau idesiu daugiau informacijos.
Į viršų
jasuvy1
Pn Bal 19 2019, 07:25
Užsiregistravęs dalyvis #1087
Prisijungta: Tr Vas 24 2010, 08:28

Vieta: Sakiu rajonas Briedziai
Pranešimų: 271
dziugas rašė ...

Čia palyginimui produktu kaip immersun. informacijos nuoroda
Turiu pasidares analogiska produkta tik lietuviska versija, veikia. Veliau idesiu daugiau informacijos.

Aciu , lauksiu . beabejo jai ka pats susikonstraves butu ydomu paziuret . as dabar nuo sunto uzjunges ir kai pakyla amperai , praveria semistoriu o jis daly el siuncia y tena . bet cia toks banalus varijantas ir dirba tik apytiksliai.
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 137 138 139  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System