Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Vykdomi projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektrinis dviratis
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
Stasiuks
Pn Sau 17 2014, 10:39
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
Senesniems laptopams (pvz. IBM) galėdavai perlituoti celes ir vėl veikdavo kaip naujas Nesenai bandžiau Samsung q45 su smart baterija perlituoti, tai ten jo mikroschema fiksuoja, kad likę 5% talpos ir daugiau nepakrauna Bandžiau rasti programą, kad nuresetinti mikroschemą, bet taip ir nepavyko. Naujesniems tai tikrai gali būti galiojimo laikas (iki gedimo) užprogramuotas, kad pirktum naują daiktą.
Į viršų
Otto
Pn Sau 17 2014, 03:40
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
Stasiuks rašė ...

Senesniems laptopams (pvz. IBM) galėdavai perlituoti celes ir vėl veikdavo kaip naujas Nesenai bandžiau Samsung q45 su smart baterija perlituoti, tai ten jo mikroschema fiksuoja, kad likę 5% talpos ir daugiau nepakrauna Bandžiau rasti programą, kad nuresetinti mikroschemą, bet taip ir nepavyko. Naujesniems tai tikrai gali būti galiojimo laikas (iki gedimo) užprogramuotas, kad pirktum naują daiktą.

Kai kuriems laptopams tas yra bios nustatymuose, paleidus baterijos testavimą, talpa atsistato ir baterija vėl dirba. Yra buvę, kad vietoje kelių minučių, dirba virš valandos. Čia panašiai; informacijos nuoroda
Į viršų
Elektronas
Pn Sau 17 2014, 05:53
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Shilas rašė ...

sveiki zadu daryti e dvirati kaip manot sitas kinieciu gaminys vertas demesio? informacijos nuoroda
nes mikromax brangokas ....

Dabar net nepamenu kiek miromax kainuoja, ratas kaip ratas tik reiks padanga deti ne siauresne kaip 2. Stipinai man nelaike, susidejau 3,2mm. Skirtumas yra kad valdiklis rate buna o cia atskira kabura.
Turguose nieko net neiskok, tenais buna tik 250W varikliai, labai abejoju sekme 1kw. Miromax vaziuos iki 45km, taviskis turetu suktis virs 50, tokie istatymai.
Į viršų
svedas
Kt Kov 20 2014, 02:22
Užsiregistravęs dalyvis #1739
Prisijungta: Št Geg 14 2011, 08:51

Vieta: anyksciu raj
Pranešimų: 597
Turiu problema - su pernai pirkta 48v lipo4 baterija tenuvaziuoju 3-5 km. Baterija pagaminta is 48 apvaliu bateriju sujungtu grupemis po 6 (8grupes ).Isardes pamatavau atskirai grupes - kiekviena rodo 3,33 -3,32 v , bendras voltazas iseime 53,1v (iskrauta baterija t.y. pati atsijungusi). Klausimas : kur gali buti ,,pakastas suniukas" ? BMS`as atrodo lyg ir geras ,bent jau nesimati degimo zymiu ...Baterija pasikrauna greit ,turiu omenyje nuo atsijungimo vaziuojant. Taigi ,lauksiu patarimu ,nes man paciam cia jau persudetinga
Į viršų
Elektronas
Kt Kov 20 2014, 04:59
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Jei eina isimk visai bms arba uztrumpink, jei viskas veiks tada gal jungtis bloga kur eina visi laidai i BMS

[ Redaguota Kt Kov 20 2014, 05:00 ]
Į viršų
svedas
Kt Kov 20 2014, 05:04
Užsiregistravęs dalyvis #1739
Prisijungta: Št Geg 14 2011, 08:51

Vieta: anyksciu raj
Pranešimų: 597
Tai cia del to ,kad isitikinti ar geras BMS ?
Į viršų
svedas
Pn Kov 21 2014, 08:34
Užsiregistravęs dalyvis #1739
Prisijungta: Št Geg 14 2011, 08:51

Vieta: anyksciu raj
Pranešimų: 597
Radom beda ... pasirodo kinieciai pamirso bms`e prilituoti visa eile varzu -jos tik istatytos i platos skylutes ,matyt jos per ziema oksidavosi ir del to viskas prasidejo. Perlitavom ,panasu ,kad padejo -pilnai dar neisbandziau ,nes reiketu pirmiausiai pilnai pakrauti baterija .Didelis ACIU Elektronai uz pagalba .
Į viršų
Stasiuks
Pn Kov 21 2014, 08:40
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
svedas rašė ...

Radom beda ... pasirodo kinieciai pamirso bms`e prilituoti visa eile varzu -jos tik istatytos i platos skylutes ,matyt jos per ziema oksidavosi ir del to viskas prasidejo. Perlitavom ,panasu ,kad padejo -pilnai dar neisbandziau ,nes reiketu pirmiausiai pilnai pakrauti baterija .Didelis ACIU Elektronai uz pagalba .


Ar stipriai sumažėjo akumuliatoriaus talpa (nuvažiuojamas atstumas) per metus, neskaitant to gedimo? Kažkada norėjau pirkti tokį dviratį, bet pabūgau dėl akumuliatoriaus ilgaamžiškumo
Į viršų
Elektronas
Št Kov 22 2014, 02:13
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Labai apgaudineja tas BMS, jei koks laidelis atsijungia iskart i varikli mazina itampa arba atjungia, matuoji ta akuma o ten viskas gerai, valdiklis atsijungia. Man panasiai buvo nutike tik nuo vibracijos issokdavo jungtis ar truputi susiskersuodavo ir sustodavo, vaizdelis kaip issikrove bet matuoji lyg viskas ir OK. Man jau 3 sezonas nulekta apie 4200km tai akumo talpa sumazejo gal 20%. Pamazejusi itampa, bet talpos labai neprarado, siaip patarimas visiems jei perkate nauja ar dar pardavejas turi galimybe perprogramuoti valdikli ir isvis atjungti issikrovusio akumo atjungima. Nes tai atieka bms ziuredamas i baterijas atskirai o ne bendra itampa ir jei pora bateriju atsijunge tai dar gali drasiai vaziuoti su likusiomis 10km, itampa kris bet namo grysi nemindamas . Abejoju ar akumas laikys 5m.
Į viršų
vejas67
Pr Kov 31 2014, 02:33
Užsiregistravęs dalyvis #1755
Prisijungta: An Geg 31 2011, 12:54

Vieta: kaunas
Pranešimų: 26
man akumas liciojonu laike 2 metus, dabar nuveza gal kokius 10km
Į viršų
sigis.m
Pr Kov 31 2014, 08:34
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1209
vat ir išlenda... deklaruojama,kad atidirbs tukstančius ciklu,o realybėje bus gerai,jeigu puse tiek atlaikys...
paskui pradėsi ieškoti pridvėsusiu celiu.eliminavus nežinosi net ka daryti: ar dadėti nauju,nes senos dar - veža,ar sukandus dantis purtyti kišene naujoms...
idomu - kiek teslos automobilio akumai išgyvena?
Į viršų
SauleVire.lt
Pr Kov 31 2014, 09:18
Užsiregistravęs dalyvis #1838
Prisijungta: Pn Spa 28 2011, 08:10

Vieta: Vilnius
Pranešimų: 327
85 kWh Model S

480 kilometers per charge - iš Šalčininkų į Nidą -466 km, užtektų vieno krovimo
362 hp
0-100 km/h in 5.6 seconds
200 km/h top speed
8 year, unlimited kilometer battery warranty- Ar tikrai 8 metus jie veiks, neskaičiuojant nuvažiuotų km?
Supercharging and 19" tire upgrade included

$88,500


[ Redaguota Pr Kov 31 2014, 09:23 ]
Į viršų
Tinklalapis
Stasiuks
Pr Kov 31 2014, 09:42
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
Elektronas rašė ...

Labai apgaudineja tas BMS, jei koks laidelis atsijungia iskart i varikli mazina itampa arba atjungia, matuoji ta akuma o ten viskas gerai, valdiklis atsijungia. Man panasiai buvo nutike tik nuo vibracijos issokdavo jungtis ar truputi susiskersuodavo ir sustodavo, vaizdelis kaip issikrove bet matuoji lyg viskas ir OK. Man jau 3 sezonas nulekta apie 4200km tai akumo talpa sumazejo gal 20%. Pamazejusi itampa, bet talpos labai neprarado, siaip patarimas visiems jei perkate nauja ar dar pardavejas turi galimybe perprogramuoti valdikli ir isvis atjungti issikrovusio akumo atjungima. Nes tai atieka bms ziuredamas i baterijas atskirai o ne bendra itampa ir jei pora bateriju atsijunge tai dar gali drasiai vaziuoti su likusiomis 10km, itampa kris bet namo grysi nemindamas . Abejoju ar akumas laikys 5m.

Manau atjungus akumuliatoriaus atjungimą akumą labai greitai pribaigsi, ne bereikalo ta funcija sugalvota, geriau jau tuos 10 km paminti Laptopo akumai greitai nusibaigia, jei išsikraudinėjant ant sleep'o palieki ilgesniam laikui ir nepakrauni. Turėjau IMB e600, kuriam buvau naujas celes perlitavęs, tuomet Windows XP leisdavo dirbti net pasiekus 0%, po to dar dirbdavo apie 30 min, kol visai išsijungdavo. Taip ekploatuojant net metų neatlaikė

Į viršų
xriuxa
An Bal 01 2014, 08:14
Užsiregistravęs dalyvis #2613
Prisijungta: Pn Lap 29 2013, 07:21

Vieta: Dusetos
Pranešimų: 497
visi elementaip to tarpu ir lipo turi tam tikra pakrovimo cikkla, jei aišku juos saugosi kaip minejo tamsta atjungi keles celes ir vistiek vazioji tai reikštu kad užmusi tas dvi celes kai jos išsikraus žemesne itampa nei 3v celei ju talpa prades kristi ir jos kaskart ižbalansoti bus sunkiau jos išsikraus greičiau ir tai reikš kad teks tas celes keisti o jei to nemoky teks keisti visa akuma .
kaip Stasiukas minejo , kiekvenas laidas kuris eina nuo akumo i kontroleri jis matoja kiekvenos celes itampa kad jei vienos celes nukrentqa itampa jis atjungia visa maitinima tam kad nepasodinti tos celes ir nereiktu išmesti akumo. su lipo reike elktis atsargiau nes juos mekstu užsitrumpinus užsidekti
informacijos nuoroda
Į viršų
Elektronas
An Bal 01 2014, 03:42
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Stasiuks rašė ...

Elektronas rašė ...

Labai apgaudineja tas BMS, jei koks laidelis atsijungia iskart i varikli mazina itampa arba atjungia, matuoji ta akuma o ten viskas gerai, valdiklis atsijungia. Man panasiai buvo nutike tik nuo vibracijos issokdavo jungtis ar truputi susiskersuodavo ir sustodavo, vaizdelis kaip issikrove bet matuoji lyg viskas ir OK. Man jau 3 sezonas nulekta apie 4200km tai akumo talpa sumazejo gal 20%. Pamazejusi itampa, bet talpos labai neprarado, siaip patarimas visiems jei perkate nauja ar dar pardavejas turi galimybe perprogramuoti valdikli ir isvis atjungti issikrovusio akumo atjungima. Nes tai atieka bms ziuredamas i baterijas atskirai o ne bendra itampa ir jei pora bateriju atsijunge tai dar gali drasiai vaziuoti su likusiomis 10km, itampa kris bet namo grysi nemindamas . Abejoju ar akumas laikys 5m.

Manau atjungus akumuliatoriaus atjungimą akumą labai greitai pribaigsi, ne bereikalo ta funcija sugalvota, geriau jau tuos 10 km paminti Laptopo akumai greitai nusibaigia, jei išsikraudinėjant ant sleep'o palieki ilgesniam laikui ir nepakrauni. Turėjau IMB e600, kuriam buvau naujas celes perlitavęs, tuomet Windows XP leisdavo dirbti net pasiekus 0%, po to dar dirbdavo apie 30 min, kol visai išsijungdavo. Taip ekploatuojant net metų neatlaikė




As butent ir siulau BMS palikti, o i bendra itampa nekreipti demesio (isjungti stebejima) Svarbiausia yra vienos celes "nepaduxinti"


[ Redaguota An Bal 01 2014, 03:43 ]
Į viršų
sigis.m
An Bal 01 2014, 06:24
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1209
idomu pasidarė: ar valdikliai sugeba pavargusias celes eliminuoti (apeiti),kad toliau butu galima važiuoti ?
Į viršų
zam0lskis
Tr Bal 02 2014, 08:54
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3183
nesugeba. turi but speciali schema su atvadais is tarpiniu celiu sujungimu. o bms sugeba apeit tik ikraunant.
isvis licio akumam gyvenima labiau trumpina saltis ir kratymas, o ne daznas iskrovinejimas-pakrovinejimas. ir nelyginkit su tesla auto, ten akumai sildomam konteinery ir maksimaliai izoliuoti nuo vibracijos.
Į viršų
Otto
Tr Bal 02 2014, 07:44
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
zam0lskis rašė ...

nesugeba. turi but speciali schema su atvadais is tarpiniu celiu sujungimu. o bms sugeba apeit tik ikraunant.
isvis licio akumam gyvenima labiau trumpina saltis ir kratymas, o ne daznas iskrovinejimas-pakrovinejimas. ir nelyginkit su tesla auto, ten akumai sildomam konteinery ir maksimaliai izoliuoti nuo vibracijos.

Kaip matau, neparuošei namų darbų, apie ličio akumus, tai ką parašei- melas.
Gal pradėk nuo to, kokių tipų ličio akumai dabar naudojami. O dėl supratimo apie vibracijos kenksmingumą, pradėk nuo judesio kiekio formulės; informacijos nuoroda Turėtum pastebėti, kad didesnio tankio akumams, vibracija kenkia labiau, kadangi ličio lengvučiai, atitinkamai ir atsparesni. O konteineris daromas apsaugai, avarijos atveju, taip pat gaisro atveju, kad nenukentėtu žmonės.
Į viršų
Elektronas
Kt Bal 03 2014, 08:46
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Akumas sveria 5.5kg sutvirtintas reme, remas irgi itvirtintas, skyscio nera, ko nors judancio taip pat. Trankau jau kiek imanoma isilaikyti ant dviracio be amortiko , gal sakyciau visgi salcio itaka didele, sumazeja talpa.
Į viršų
zam0lskis
Kt Bal 03 2014, 09:06
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3183
yra labai paprastas bandymas. pasiemi kokia nors lempute ar tena (parenki pakankamai galinga). testeri. ir laikrodi. pirma iskrauni akuma iki ribos. pasimatuoji itampa. tada atlieki tris bandymus. bandymo pradzios ir pabaigos salygas stengies islaikyt tokias pacias (stebi itampa - pageidautina vienos desimtosios volto tikslumu).
1. pakrauni akuma su krovikliu kambary. issimatuoji laika. pajungi lempute ir ziuri per kiek laiko issikraus. nuimi itampa, kai isiskrove. taip issiskaiciuoji talpuma normaliom salygom.
2. tada vel pilnai ikrauni. ikisi i saldymo kamera. ir vel iskrovineji. taip suzinai kiek sumazejo talpa salant.
3. tada pasaldai. neistraukdamas akuma vel ikrauni. ir vel iskrauni. taip suzinai apie akumo talpa saltyje.

O TADA PADARAI ISVADAS

dabar speliojat neaisku ka
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System