Diskusijos / Vykdomi projektai / Elektrinis dviratis - Zir.lt

Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Vykdomi projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektrinis dviratis
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
powilas
Sk Bal 14 2013, 06:20
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1297
kiek kainuoja toks komplektukas?
Į viršų
Elektronas
Sk Bal 14 2013, 09:13
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Del greicio reikia perprogramuoti , bet cia toks reikalavimas iki 45km/h. Reiktu pasiklausiti kokia max galia to variklio, nes jie kai pardavineja tai turi tik viena modeli ir perprogramuoja galias, itampas, apsukas ir tt aisku i didesne nepadaryts bet idomu kokie yra max parametrai. Galetum tureti dar toki rezima kaip "turbo"
Į viršų
Elektronas
Kt Geg 09 2013, 12:37
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Pasilakstymas informacijos nuoroda
Į viršų
Julietis
Kt Geg 09 2013, 09:59
L.iko E.nergijos O.re
Užsiregistravęs dalyvis #60
Prisijungta: Št Rgs 27 2008, 10:33

Vieta: Joniškio rajonas
Pranešimų: 550
Gražuolis informacijos nuoroda

[ Redaguota Kt Geg 09 2013, 09:59 ]
Į viršų
Elektronas
Tr Geg 22 2013, 03:40
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Manes klausia ir daug kam aktualu atsakau bendarai.

Apie licio akumu eksplotacijos pastebejimus:
Pravaziavus 2500km, antras zezonas, jauciamas akumu pasilpnejimas. Dabar kaip pastebejau talpa nuvaziavimas pakito nezymiai, bet sumazejo akumo itampa. Zodziu atstuma kaip ir panasiai nuvaziuoju bet matau kad itampa laikosi mazesne. Reiktu kas naudoja BMS kad kontroleri perprogramuotu kad jis pvz kaip pas mane neisijungtu prie 41v (kai sistema 48V ) nes viskas atsiliepia per silpniausias batareikas, o is kitu ispausti galima vaziuoti juk ir su mazesne itampa tik valdiklis nebeleidzia. Apsauga sudirba bendra kuri kaip ir nereikalinga nes bms kontroliuoja geriau nei valdiklis.
Akumas pas mane integruotas mirtinai, tad jo neisimineju. Laikau visa laika pliusineje temperaturoje, tik reikia viska isjungti: pakrovejus, signalizavijas ir tt. Pacio valdiklio nereikia nes jis neima sroves praktiskai kai neduodi signalo. Ziema reiktu kas kokius 2-3men ijungti krovima kad nepalikti iskrautu, ikrovus smarkiai BMS neleis ikrauti, tad teks apeiti ji.
Asmeniskai as nelabai tikiu kad jis laikys 3000 ikrovu ir 70pr talpos.
Pavazinejus su 1Kw ar kitu visa laika noresis veliau galingesnio. Dabar noras islieka "full suspension" kokiu 4-7kW krosini varianta. Plentui dviratukas vaziuojantis 60Km idealiausias man. Daugiau nereiketu del dviracio silpnumo ir LT keliu.
Ankciau imetes filmuka miskeliu palakstyti, uzteko vos 15km miskeliu vaziuoti. Valdiklis ir variklis uzkaito tiek kad rankos jau negali islaikyti, bet be problemu didesniu. Dvigubai didesnes talpos akumas tikrai nepamaisytu
Kas planuoja kaska susirinkineti tai pirmi kriterijai
Remas, ratlankiai, padangos kuo storesnes, pas mane 2,15 tilpo. Visa kita, purvasaugius, stabdziu kaladeles, sedynes ir tt teks perdaryti nes nuo vibracijos niekas nelaiko, net nesvarbu ir firma issitasko viskas......
Į viršų
svedas
Tr Geg 22 2013, 07:23
Užsiregistravęs dalyvis #1739
Prisijungta: Št Geg 14 2011, 08:51

Vieta: anyksciu raj
Pranešimų: 597
Mes irgi nemiegam pasikeiciau ir as padangas - dabar placios 2,5 ,isidejau i akumuliatoriu deze signalizacija ,baigineju priekabele kitiems akumuliatoriams ir ,zinoma alui ,zodziu ruosemes ,,dideliems zygiams" .Pagal ideja turi dar buti dvi baterijos krauti akumams ir dar turiu pasigamines 4 po 10w ,kurios telpa i priekabele . Viskas jau daug maz isbandyta ,tik tereikia isspresti akumuliatoriu krovima ,turiu omenyje ,vaziuojant ir i keliones .... Beje ,jauciu didziausia problema pripratint uzpakali prie sedynes ,nes tesu numynes apie 30km vienu kartu .Uzsimeciau gelini paminkstinima ,bet didelio skirtumo nepajutau ?





Į viršų
zam0lskis
Tr Geg 22 2013, 07:40
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3178
svedai, o kaip tau tokia priekaba?
ji turi varikli ir licio akumuliatoriu su bms. na ir panasaus dydzio kaip tavo bagazine. ir kai vaziuoji - stuma dvirati.
ji perpus trumpesne kaip tavo.
ja patogiau atskirai tampyt atjungta.
tik neisivaizduoju is kur tokia didele zvagzdute gaut, tektu gal ant skyvu ir dirzines pavaros daryt. arba kazkaip drozt is metalo blyno.
be to su ja nevercia dviracio i sonus, gali gana laisvai sukiotis, nes jungtis lanksti.





[ Redaguota Tr Geg 22 2013, 07:51 ]
Į viršų
zam0lskis
Tr Geg 22 2013, 07:56
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3178
siaip dar mates variantu kai panasia priekaba kabina ne i rato viduri is sono: bet i taska arba ant dviracio bagazines; arba panasiai kaip tavo atveju i taska iskista uz galinio rato ant prisukamo lanko. ten deda obuolini sujungima, panasiai kaip lengvuju auto kablys. metalo sumazeja keli kilogramai.

[ Redaguota Tr Geg 22 2013, 08:00 ]
Į viršų
svedas
Tr Geg 22 2013, 08:40
Užsiregistravęs dalyvis #1739
Prisijungta: Št Geg 14 2011, 08:51

Vieta: anyksciu raj
Pranešimų: 597
Dirstelk kiek ji kainuoja ir dings visas jos gerumas ir grazumas ,mates as ta priekabele,beje turiu 800w varikli irgi yra minciu ji isprausti i vidu ... ,o del ilgio - daugiau alaus tilps
P.S. man ilgis reikalingas del saules bateriju , del vaziavimo -jos praktiskai nesijaucia ,nes svorio centras prie pat zemes ir jinai kaip gyvaciuke vinguriuoja is paskos, galvoju ,kad vienas ratas geriau nei du ,zodziu ,viskas gerai.
Į viršų
zam0lskis
Tr Geg 22 2013, 09:00
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3178
jei kietas sujungimas su dviraciu, tai aisku kad tada tik vienas ratas. bet virs priekabos rato juk nebus saules plokstes - tai gal tada geriau daryt dviguba deze, o rata itraukt i bagazine. kam toki ilga daryt? alus gi tilps ir i dvi dezes is rato sonu, bet metru sutrumpes tavo priekaba ir visi privalumai kur tau reikia isliks.

[ Redaguota Tr Geg 22 2013, 09:04 ]
Į viršų
sigis.m
Kt Geg 23 2013, 12:36
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1209
Svedas turbut i dakara ruošiasi.su tokio ilgio priekaba laisvai tilptu dar viena plokštė.o prisukus visas tris prie aliuminio profilio,gautum vienoda apšviestuma.
dėl variklio - tiktu ir nuo automobilio stiklu valytuvo.kaimelyje vienas veikėjas turi pasidares trirati.isimetes paprasta akuma gan smagiai laksto...
Į viršų
powilas
Kt Geg 23 2013, 03:27
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1297
kadangi jegaines siais metais nebedarysiu, imsiuosi el.dviracio labai sudomino mane. projektelis bus paprastas, medziagos - kas po ranka papuls svarbu, kad savikaina zema butu, nes tik del idomumo darysiu. radau varikliuka 12v nuo radijatoriaus ausinimo, tikriausiai jis bus 250w. pradziai galvoju pervynioti siek tiek storesne viela ir suklijuoti neodima. tarp kitko ten guolis tik vienoje puseje, taigi angliuku puseje irgi imotuosiu guoli. pavara darysiu dirzine.
Į viršų
svedas
Kt Geg 23 2013, 03:29
Užsiregistravęs dalyvis #1739
Prisijungta: Št Geg 14 2011, 08:51

Vieta: anyksciu raj
Pranešimų: 597
Matau ,kad uzsiroviau su ta priekaba tai teks prisipazinti ... Parsisiunciau ja is Vokieciu ,niekas nekeista tik vietoj 80 ltr talpos tases pasidariau deze ,butent panaudodamas tuos pacius gamyklinius remukus ir palikau tuos pacius ismatavimus ,auksti netgi kazkiek sumazinau .Nera jinai tokia ilga ar l. didele , kaip jums atrodo... visos ilgis ,neskaitant tvirtinimo apie 1 metra deze 65 cm. ilgis , placiausioje vietoje 42 cm . igala susiaureja iki 35 cm.,saules baterija ,kuri uzdeta ant pacios dezes 57 x35 cm . Turiu tokias 4 ,bet laviruoju su jomis ,butent ,kad neatrodyciau ,kad su dviraciu tempiu arklio vezima ,todel galvoju montuoti tik dvi . Antroje nuotrakoje ,kaip as isivaizduoju ,panasiai turetu atrodyti vazinejant po miesta ,o trecioje -uzmiestyje .Zinoma dar papildomai reikes pasikonstruoti atitinkamus baterijos laikiklius (noreciau ,kad baterijas galima butu lengvai nukreipti i saules puse).Taigi tokie planai ... o toliau ,kaip Sigis sako ,i Dakara ;D
Į viršų
powilas
Kt Geg 23 2013, 05:42
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1297
taigi viela paliksiu kokia ir yra, ten suvyniota 0.8. keisiu tik magnetus. magnetai kainuos apie 80lt.
Į viršų
svedas
Kt Geg 23 2013, 06:43
Užsiregistravęs dalyvis #1739
Prisijungta: Št Geg 14 2011, 08:51

Vieta: anyksciu raj
Pranešimų: 597
Powilai ,dek magnetus brangesnius - minksciau vaziuos dviratis
Į viršų
powilas
Kt Geg 23 2013, 07:25
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1297
svedas rašė ...

Powilai ,dek magnetus brangesnius - minksciau vaziuos dviratis

na, kad cia vieni is geresniu - N45 neodimis. storinti negaliu magnetu, nes varikliuko korpuse vietos nebera, ir tai bus jauciamas skirtumas.
Į viršų
Elektronas
Kt Geg 23 2013, 07:33
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Siandiena Litexpo parodoj uzklausiau max galia miromax 1kw. Del didesnes galios eina kiti varikliai.
As nelabai isivaiduoju kur su tom priekabom leksi juk nevaziuosi aplink pasauli. Kad su saules elementais pasikrautum tu turi sustojes visa pieva isguldyti kad gautum 300W. Isiskraus - parminsi . Man kaip tik smagiau kuo lengvesnis ir mobilesnis, aisku galios noreciau gerokai daugiau .....
30km pralekti sedint pirma kart zinoma skaudes , nuo didelio greicio pakirs rankas ir kojas nes negali pilnai prisesti kitaip pedalus pamesi kai ileksi i duobe
Į viršų
powilas
Kt Geg 23 2013, 07:39
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1297
Elektronas rašė ...

Siandiena Litexpo parodoj uzklausiau max galia miromax 1kw. Del didesnes galios eina kiti varikliai.
As nelabai isivaiduoju kur su tom priekabom leksi juk nevaziuosi aplink pasauli. Kad su saules elementais pasikrautum tu turi sustojes visa pieva isguldyti kad gautum 300W. Isiskraus - parminsi . Man kaip tik smagiau kuo lengvesnis ir mobilesnis, aisku galios noreciau gerokai daugiau .....
30km pralekti sedint pirma kart zinoma skaudes , nuo didelio greicio pakirs rankas ir kojas nes negali pilnai prisesti kitaip pedalus pamesi kai ileksi i duobe

del max galios reiketu pakoreguoti kontrolerio sunta, kur riboja srove. elektronikos forume yra CIRCUIT niku pasivadines dalyvis. jis per sunta galia pasikele.
Į viršų
Elektronas
Kt Geg 23 2013, 07:42
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
cia nemanau kad sprendimas, paprasciausia apgavo kontroleri. Viskas programuojasi is vidaus, deja variklis uzkelus srove prades kaisti ir galiausiai sudegs..... Gali programuoti tik i mazesne puse.
Į viršų
powilas
Kt Geg 23 2013, 07:49
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1297
Elektronas rašė ...

cia nemanau kad sprendimas, paprasciausia apgavo kontroleri. Viskas programuojasi is vidaus, deja variklis uzkelus srove prades kaisti ir galiausiai sudegs..... Gali programuoti tik i mazesne puse.

tan pas ji kazkoks variklis is geresniu varijantu, pavadinimas is C raides. na jis dziaugesi ir sake pilnai 1kw variklio.
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System