tau reikejo pragrezt kelias skyles diske, ir padaryt tiesiog kaisti is kitos puses. kaisti ant grandineles pakabini, kad nedingtu kur nors imauni ir garantuotas, kad i galva is sparnuotes nebegausi. o po "profilaktikos", ismauni kaisti ir nulipi. skyles galima paderint, kad uzsifiksuotu patogiose padetyse.
Kiek suprantu tai veiksmas viks aukstai. Tai kaip suzinosi kada pakankamai uzsistabde ar pakankamai atsileido. Ar naudosi kokia apkrovos rele kaip langu pakelimui
Skyles diske yra izgreztos. Planavau daryti kaisti taip pat stumdoma varykliuku, bet sugalvojau daryti uzlenkiama uodega. Valdymui gaminsiu apkrovos rele, kuri uzstabzius nutrauktu maitinima.
Panašiai žuvo mūsų kolega ir geras draugas VytasS, o kaltas buvo "beveik" geras stabdis ir.. bet apie tai nebekalbėkime, pagerbkime žuvusįjį, nerašydami tuščių komentarų, o tiesiog prisiminkime; informacijos nuoroda Gamyklinėse jėgainėse, naudojamas mechaninis- hidraulinis stabdis. Nesant hidraulikoje slėgio, stabdžio kaladėles laiko užspaudusi spyruoklė. Norint paleisti jėgainę, apačioje, domkrato principu, atleidžiamas stabdis, esantis viršuje. Na, manau, visi suprato veikimą, tai nesudėtinga ir gana patikima. "o po "profilaktikos", ismauni kaisti ir nulipi." labai įdomu, kaip tu "ismausi" tą "kaisti", pūčiant vidutiniam vėjui? Darbui viršuje, būna užveržiamos kaladėlės.
ner ten ko per vidutini veja laipiot. uzlipi apziuret kai ramu. uzsikisi kaisti. kaistis tik kad nepradetu suktis sparnuote nuo atsitiktinio gusio. pvz sudils stabdziu kaladeles - nu ir kukuosi. o uzkisai kaisti - ir reguliuok ten tuos stabdzius ar ka nors kita remontuoji. arba pvz sparna prisukineji. trys skyles pasidarai ir trijose padetyse gali uzfiksuot kaisciu - ir sukineji sau ramus po viena sparna. aisku jei jegaine iki kokiu 300w - tai praktiskai nepavojinga, nes maza. tokiom nereik jokiu stabdziu isvis. ir sparnuote geriau daryt iskart visa nuimama.
Na siu stabdziu tikslas ir yra kad esant vidutiniam vejui nepasileistu sparnuote. Sparnai yra 3,6 m. Uzlipus apziureti ar kazka remontuoti stabdziu diske yra padarytos skyles, kuriu pagalba 100% uzfiksuoju sparnuote.
Na siu stabdziu tikslas ir yra kad esant vidutiniam vejui nepasileistu sparnuote. Sparnai yra 3,6 m. Uzlipus apziureti ar kazka remontuoti stabdziu diske yra padarytos skyles, kuriu pagalba 100% uzfiksuoju sparnuote.
Na siu stabdziu tikslas ir yra kad esant vidutiniam vejui nepasileistu sparnuote. Sparnai yra 3,6 m. Uzlipus apziureti ar kazka remontuoti stabdziu diske yra padarytos skyles, kuriu pagalba 100% uzfiksuoju sparnuote.
Del greicio sunku pasakyti.Uzapvalinti dar nevelu.Vientisa mediena ar klijuota?Siaip patarimas ZIAURIAI gerai reikia isbalansuoti,jei nori efektivaus sparnu darbo.As daug vargau,bet pasiekiau savo.laukiu stipresnio vejuko,ka sparnai parodys.Siaip dabar dirba nepriekaistingai.Tik su sroves nuemeju biski niuansu yra.
Mano nuomone nuo plokscios virsutines dalies kertamas oro srautas netaisyklingai skirstysis. Nebus teisingo aptakumo visos plokstumos ir del to gali kisti sparno keliamoji galia. Pries buka plokstuma susidarys oro srauto suspaudimas, ten bus didelis slegis. Nemaciau buko profilio sparnu nei jegainese, nei lektuvo sparnu profiliuose. Aisku, tegul isbando, gal as neteisus, gal ten ta plokscia sparno dalis trumpa, tai nebus didelio neigiamo efekto. Cia manonuomone.
Na as del raudonai apibrėžtos vietos tai nepergyvenu, mane labiau neramina mėlynai apibraukti. Gali buti kad ten perdaug bukai padariau. Žmonės kurie gaudosi aviacijoje sakė kad gali neišsibėgėti tie sparnai.
Gali stabdytis.Pvz.pamatuok visu 3 sparnu tas melynai apibreztas vietas,ir sudek.Tai gausis kaip vientisas kliuvinys.Atakos kampas kaip matosi geras,suktis tai suksis,tik neaisku kaip.Sunku ka patarti,reikia bandyti.