Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Įvairūs
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
akumuliatoriu pakrovejo itampa
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
laimis00
Pr Vas 13 2017, 08:18
Užsiregistravęs dalyvis #61
Prisijungta: Pr Rgs 29 2008, 08:26

Vieta: lietuva
Pranešimų: 18
susukau pakrovejo transformatoriu is suvirinimo aparato su rankena,rodo 13v pasukus rankena iki galo(istraukus ploksteles is serdies)-15v,prijungus diodu tilta rodo 12v su ikistom plokstelem,dar prijungus kondensatoriu rodo 20v,ar nusukti ar prisukti vija,ar galima kraut be kondensatoriaus
Į viršų
Stasiuks
Pr Vas 13 2017, 08:56
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
Aš galvoju, kad be kondensatoriaus tau neteisingai rodo voltmetras, nes po tiltelio įtampa padidėja, o ne nukrenta. bet gal specialistai patikslins Zamolskio komentaro reikia.

[ Redaguota Pr Vas 13 2017, 09:01 ]
Į viršų
laimis00
Pr Vas 13 2017, 09:50
Užsiregistravęs dalyvis #61
Prisijungta: Pr Rgs 29 2008, 08:26

Vieta: lietuva
Pranešimų: 18
matuoju su multimetru
Į viršų
Stasiuks
Pr Vas 13 2017, 10:15
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
laimis00 rašė ...

matuoju su multimetru

Man taip pat yra buve kai matavau už tiltelio po transformatoriaus, nežinau kodėl taip yra bet uždėjus kondensatorių parodymai pasikeičia ir manau tuomet rodo gerai
Į viršų
zam0lskis
An Vas 14 2017, 12:11
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
siaip tai pries tilteli buna AC
o po tiltelio jau buna DC

ar cia jums taspac? ...
Į viršų
Stasiuks
An Vas 14 2017, 07:36
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
zam0lskis rašė ...

siaip tai pries tilteli buna AC
o po tiltelio jau buna DC

ar cia jums taspac? ...


Gal čia pigių multimetrų problema, bet net matuojant DC po diodų tiltelio neuždėjus kondensatoriaus rodo mažesnę įtampą. Kažkada iš UPS'o trafo dariau kroviklį, tai buvo ta pati problema. Nusprendžiau, kad teisinga įtampa rodo tik su kondensatoriumi po tiltelio.
Į viršų
Julietis
An Vas 14 2017, 09:55
L.iko E.nergijos O.re
Užsiregistravęs dalyvis #60
Prisijungta: Št Rgs 27 2008, 10:33

Vieta: Joniškio rajonas
Pranešimų: 551
Po kondiko įtampa būna ne visiškai išlyginta. Yra pulsacijos. Todėl reikalingas kondikas joms pašalinti. kad matytum tikrąją įtampą reikai ligegrečiai matavimo gnybtams prijungti nedidelę apkrovą. Tarkim 10% išinamos galios.
Į viršų
zam0lskis
An Vas 14 2017, 03:14
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
Stasiuks rašė ...

Gal čia pigių multimetrų problema, bet net matuojant DC po diodų tiltelio neuždėjus kondensatoriaus rodo mažesnę įtampą. Kažkada iš UPS'o trafo dariau kroviklį, tai buvo ta pati problema. Nusprendžiau, kad teisinga įtampa rodo tik su kondensatoriumi po tiltelio.

testeriai paprastai negrybauja. net lievi. grybauja paprastai matuotojas
jei abejoji testeriu - pamatuok AC rezime atjungto akumuliatoriaus gnybtus.
koks tikslas matuot - jei net nesupranti ka matuoji...

Julietis rašė ...

Po kondiko įtampa būna ne visiškai išlyginta. Yra pulsacijos. Todėl reikalingas kondikas joms pašalinti. kad matytum tikrąją įtampą reikai ligegrečiai matavimo gnybtams prijungti nedidelę apkrovą. Tarkim 10% išinamos galios.

tie dalykai vadinasi itampos "nuolatine dedamoji" ir itampos "kintama dedamoji".
bet visumoj parasei teisinga dalyka - po apkrova ismatuosi realiausius parametrus - kas is tikro darosi maitinimo saltinyje.
---------------------
o ka ten pamatavo laimis00 - tai sunku suprast net. as atspet nemoku...


[ Redaguota An Vas 14 2017, 03:26 ]
Į viršų
laimis00
An Vas 14 2017, 09:03
Užsiregistravęs dalyvis #61
Prisijungta: Pr Rgs 29 2008, 08:26

Vieta: lietuva
Pranešimų: 18
prisukau as dar tris vijas kad sukelti voltus,juk masinos akumuliatorius kraunasi 13-14.5v ribose,dabar jau turetu buti normaliai,viskas priklauso nuo apkrovos
Į viršų
Justas.M
An Vas 14 2017, 09:11
Užsiregistravęs dalyvis #2678
Prisijungta: An Rgs 23 2014, 12:02

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 144
laimis00 rašė ...

Susukau pakrovejo transformatoriu is suvirinimo aparato su rankena. Rodo 13V, pasukus rankena iki galo. Istraukus ploksteles is serdies - rodo 15V. Prijungus diodu tilta - rodo 12V (su ikistom plokstelem). Dar prijungus kondensatoriu - rodo 20V. Ar nusukti, ar prisukti viju; ar galima kraut be kondensatoriaus?


---Ar teisingai pataisiau?
___Reikia dar užvinioti vijų, gal iki 18V AC (kintamoji už transformatoriaus) - kad pasiektum didžiausią planuojamą projektinę srovę, akumuliatoriui esant prie 14,4V. Ta "rankena" turėtų pagerinti srovės pastovumą. Kondensatorius taip pat gerina srovės pastovumą, tačiau tas kondensatorius turi varginančių įtakų. Jei naudoji kondensatorių, tada po jo pajunk tranzistorių (rinkinys: tranzistorius, stabilitronas, varželė). Tranzistorius gerina srovės pastovumą. Po tranzistoriaus - ampermetras su voltmetru.
___Truputis skaičių: jei po transformatoriaus rodo 14V kintamosios, tada po dijodų liks mažiau, apie 12V nuolatinės (2V eina dviems dijodams kaip procentai). Jei prijungiame kondensatorių, tada ta 12V nuolatinė rodoma 1,4kartų didesnė, t.y. 16,8V. Tačiau krovimo metu tas 16,8V "patvarumas" susiejęs su kondensatoriaus talpa.

[ Redaguota An Vas 14 2017, 09:33 ]
Į viršų
zam0lskis
An Vas 14 2017, 11:21
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
laimis00 rašė ...

prisukau as dar tris vijas kad sukelti voltus,juk masinos akumuliatorius kraunasi 13-14.5v ribose,dabar jau turetu buti normaliai,viskas priklauso nuo apkrovos

teisingai supratai - viskas priklauso nuo apkrovos. plius reikia visada matuot srove ir voltaza.
siaip kad nereiketu prisukinet "papildomu" apviju, daroma kas apvija po atskira isvada-atsaka. nezinau laimis00 kiek ten apviju pas tave, bet sakykim jei dabar antrineje kokiu 30, tai darai pvz 28 apvijas- atsaka + 2 apvijos - atsaka, + 1 apvija -atsaka + 1 apvija - atsaka + viena apvija- atsaka; ir .tt. ir jei akumuliatorius talpesnis (didesne apkrova) - perjungi + 1 apvija daugiau. plius visada matuoji! nes jei nematuosi - tai arba nekraus - arba isvirs akumai
masinos generatorius be apkrovos gamina kazkur 20-25V net. jei nebutu apkrovos ir reguliavimo - paspaudus gazo - tai ten visos automobilio lempos pradetu sviest kaip lazeriai ir suplesketu o su apkrova automobilio sistema palaiko apie 13-14V.
ta prasme niekada nebuna vienodo atvejo - nes apkrovos skiriasi. taigi arba teks vyniot kiekvienakart apvijas - arba sudetinga reguliatoriu daryt... jei sitai supratai - padarysi pakroveja kaip reikia


[ Redaguota An Vas 14 2017, 11:24 ]
Į viršų
Stasiuks
Tr Vas 15 2017, 07:10
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
Dar prie savo transformatoriaus gali jungti reikiamo amperažo SB valdiklį, kuris ir reguliuos akumo krovimą Aišku bendra projekto kaina padidės
Į viršų
laimis00
Tr Vas 15 2017, 10:56
Užsiregistravęs dalyvis #61
Prisijungta: Pr Rgs 29 2008, 08:26

Vieta: lietuva
Pranešimų: 18
kas yra SB valdiklis gal galit pasakyti angliskai gal ebay butu.but gerai kad kas nors valdytu krovima ir nevirsytu voltu,termo apsauga trafui tai idesiu
Į viršų
Stasiuks
Tr Vas 15 2017, 11:00
Užsiregistravęs dalyvis #2615
Prisijungta: An Grd 10 2013, 09:04

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 872
laimis00 rašė ...

kas yra SB valdiklis gal galit pasakyti angliskai gal ebay butu.but gerai kad kas nors valdytu krovima ir nevirsytu voltu,termo apsauga trafui tai idesiu

Saulės baterijų krovimo valdiklis, gali būti ir pigesnis variantas, kad tik atitiktų amperažas. Jei tavo trafas 200A tai toki valdikli pigiai nenupirksi
Bet jei 40A tai galėtum dėti ir tokį informacijos nuoroda

[ Redaguota Tr Vas 15 2017, 12:21 ]
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System