Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Vykdomi projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektromobilis
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
Elektronas
Št Spa 18 2008, 04:31
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai
Pranešimų: 2504
Mano vaikas (2m) laksto su elektriniu kartingu... Ratai nuo vezimelio, tik variklis nuo valituvu... Na dar kitais metais uzteks greicio (kokie 1,5km), reiks prie to pacio ir dar koki 300w varikliuko atsiust
Į viršų
Elektronas
Št Spa 18 2008, 04:43
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai
Pranešimų: 2504
informacijos nuoroda




[ Redaguota Sk Spa 19 2008, 09:10 ]
Į viršų
pimi
Št Spa 18 2008, 05:06
Užsiregistravęs dalyvis #48
Prisijungta: Tr Rgs 17 2008, 06:11

Pranešimų: 71
Neveikia nuoroda.
Viskas priklauso nuo rimtumo. Jei dviratis registruot nereik, bet jei sugalvosi rimta daigta pasidaryt tada reikes.
Į viršų
vaidas
Št Spa 18 2008, 07:47
vaidas
Užsiregistravęs dalyvis #55
Prisijungta: Tr Rgs 24 2008, 07:58

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 251
Na as manau ne registravime esme. Nes yra vienas momentas su samadelkiniais dalykais. Jei tu nesiruosi to parduoti, o naudosi tik sau su registracija yra paprasciau. Jei pardavimui darai tada reikia visokiu dokumentu, standrartu ir pan.
Del TA tai juk paprastas dalykas, yra TA reikalavimai, darant koki nors aparata imi ir skaitai. Sudedi zibintus, stopus, posukius, stabdzius ir pan ir viskas.
As manau, cia ne registravimo esme. Pradziai reik tureti ka registruot, o tik po to apie tai sukti galva Manau geriausia butu pradeti virinti, kalti ir sukti. Tada pralekti kelis kartus po miesta ir ziureti kas bus, kaip vaziuos, kiek vaziuos ir t.t. Tada jau galvoti apie registravima.
Tiesa, dar viena mintis, norint ka nors registruoti, reikia kad tai butu istatymais ar kitais teises aktais apibrezta. Bet kaip ir su mazom vejo turbinom, tokiu aktu nera, tad gaunas kad toks daiktas neegzistuoja teisiskai. Tai gali nors ant ausu atsistot nebus kaip registruoti. Manau panasi situacija butu su el transporto priemone.
Į viršų
pimi
Št Spa 18 2008, 08:02
Užsiregistravęs dalyvis #48
Prisijungta: Tr Rgs 17 2008, 06:11

Pranešimų: 71
vaidas rašė ...

Na as manau ne registravime esme. Nes yra vienas momentas su samadelkiniais dalykais. Jei tu nesiruosi to parduoti, o naudosi tik sau su registracija yra paprasciau. Jei pardavimui darai tada reikia visokiu dokumentu, standrartu ir pan.
Del TA tai juk paprastas dalykas, yra TA reikalavimai, darant koki nors aparata imi ir skaitai. Sudedi zibintus, stopus, posukius, stabdzius ir pan ir viskas.
As manau, cia ne registravimo esme. Pradziai reik tureti ka registruot, o tik po to apie tai sukti galva Manau geriausia butu pradeti virinti, kalti ir sukti. Tada pralekti kelis kartus po miesta ir ziureti kas bus, kaip vaziuos, kiek vaziuos ir t.t. Tada jau galvoti apie registravima.
Tiesa, dar viena mintis, norint ka nors registruoti, reikia kad tai butu istatymais ar kitais teises aktais apibrezta. Bet kaip ir su mazom vejo turbinom, tokiu aktu nera, tad gaunas kad toks daiktas neegzistuoja teisiskai. Tai gali nors ant ausu atsistot nebus kaip registruoti. Manau panasi situacija butu su el transporto priemone.


Reikia is pradziu zinoti ka ir kaip sukti ir tik tada imtis darbo! Turi but viskas paskaiciuota ir sugalvota is anksto. Veliau gamindamas gali daryti pakeitimus, bet butinai turi dalyvauti konstruktorius! Visame projektavime ir gamybos procese. Ir cia jau gaunasi ne vienos srities. Todel privalai samdytis arba pats gerai viska "raukti". Kad pats kur nors prisiplosi.. tamstos reikalas, bet tuo paciu metu gali suzeist aplinkinius, o cia jau straipsnelis. Ir galiausiai.. finise vistiek uzsimanysi konvejerio. Tai kam dirbti ta pati darba du kartus?

Klausimelis: jei sulipdysi transporto priemone (nesvarbu kuo ji bus varoma), kurios greitis bus apie 70-80km/h, kaip galvoji - ar galesi taip jau laisvai vazinetis?
Į viršų
pimi
Št Spa 18 2008, 08:19
Užsiregistravęs dalyvis #48
Prisijungta: Tr Rgs 17 2008, 06:11

Pranešimų: 71
Ir niekas ant ausu nestoves.. nebent pats. Ikals istatyma ir bajeriai baigsis.
Į viršų
vaidas
Št Spa 18 2008, 08:27
vaidas
Užsiregistravęs dalyvis #55
Prisijungta: Tr Rgs 24 2008, 07:58

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 251
Sutinku, saltas protas ir gera konstrukcija yra svarbu. Bet cia juk mes dabar dar tik kalbam apie paprasta dalyka, bandymu stadijoje ir pan. Zinoma, jei butu konstruktorius, tai zinoma daugiau pagelbetu. Kol kas as pats galvoju apie greiti iki 50 km/h, nors is tikro nezinau, nes mano mintis tik ant mazdaug dviracio remo sumontuot motora.

Dabar del tu 3 kw motoroleriu, turiu ju kainas eina nuo 1700 usd iki 2600 usd. Priklauso nuo to ar yra ECC ar nera, ten po to ribojimai ir litcio akumai. Cia buvo maciau kazkur ta nuoroda, tai dabar neiskosiu.
Į viršų
pimi
Št Spa 18 2008, 08:49
Užsiregistravęs dalyvis #48
Prisijungta: Tr Rgs 17 2008, 06:11

Pranešimų: 71
Licio akumai geri svorio atzvilgiu, bet eksploatacijai inoringi. Problemu galima susilaukti kraunant, negalima metyti ar kitaip trankyti ju. Pradejus pustis atjungi ir tepi slides. Paciam krovimui taip pat jautrus. Turi but gerai suderinta viskas. Cia rasiau apie LiPo

[ Redaguota Št Spa 18 2008, 08:53 ]
Į viršų
felius
Sk Spa 19 2008, 08:58
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Lie 29 2008, 03:54

Vieta: Šilalė
Pranešimų: 1270
Pries 5metus padariau elektrovezima trim ratais, prikrauni nors irtona ir eini isikibes, jei reikia pasukti trukteli uz rankenos ir pasisuka, nes trecias ratas gali apsisukti aplink. Pakrovus perjungi 24v, o tusciu 12v, abiem atvejais gaunas 4-5 km/h greitis, ko man ir reikejo. Buvo ideti 2 akumai po 100AH, kuriuos perjungiklio pagalba galejau perjungti lygegreciai ar nuosekliai, ijungimui naudojau galini isjungeja, kuris per starterio pritraukeja paduodavo srove i varikli. Variklis su reduktorium ir tiltu nuo autokaro (75v 28A 1500aps nuolatines sroves). Viskas butu kaiir gerai, tik staterio pritraukejas suvalgydavo daug sroves kaisdavo ir galiausiai sudegdavo, todel masciau kad reiktu perdaryti ijungima be elektros pagalbos, bet kai orai atveso akumai pradejo nebepavezti, nors ir katik pakrauti, o kol buvo silta tai uztekdavo 3-4 dienom, todel teko numesti ta nesamone i patvori. Manau, kad starteriniai akumai nelabai tinka tokiems projektams kur ilgalaikis ir didelis apkrovimas.
Į viršų
Elektronas
Sk Spa 19 2008, 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai
Pranešimų: 2504
Kas liecia kompetencijos gaminant automobilius lietuvoje tokiu nera, bet ar ju reikia.. Manau kas trecias garaziuko meistras sugebes perdaryti, va tik beda su tais meistriukais kad uzstringa su elektra. Situ specialistu zymiai maziau. Galvojat kad konstuktoriai nepadaro klaidu? Gerai parenka medziagas? Viskas yra zmoniska. As savo kompetencija nesiskundziu 10m dirbu su kibernetika - galim raitytis rankoves.
Feli manu kad tavo akumai buvo seni...
Licio akumai brangu

Yra toks posakis: Pirma nama statai uosvei, antra draugui, trecia sau.
Į viršų
felius
Sk Spa 19 2008, 10:15
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Lie 29 2008, 03:54

Vieta: Šilalė
Pranešimų: 1270
Nauji specialiai pirkti tam reikalui.
Į viršų
pimi
Sk Spa 19 2008, 10:59
Užsiregistravęs dalyvis #48
Prisijungta: Tr Rgs 17 2008, 06:11

Pranešimų: 71
Elektronas rašė ...

Kas liecia kompetencijos gaminant automobilius lietuvoje tokiu nera, bet ar ju reikia.. Manau kas trecias garaziuko meistras sugebes perdaryti, va tik beda su tais meistriukais kad uzstringa su elektra. Situ specialistu zymiai maziau. Galvojat kad konstuktoriai nepadaro klaidu? Gerai parenka medziagas? Viskas yra zmoniska. As savo kompetencija nesiskundziu 10m dirbu su kibernetika - galim raitytis rankoves.
Feli manu kad tavo akumai buvo seni...
Licio akumai brangu

Yra toks posakis: Pirma nama statai uosvei, antra draugui, trecia sau.


Perdaryt, kad gali tai taip. Bet kaip bus perdaryta? Ar atlaikys apkrovas? Kaip elgsis perdaryta konstrukcija esant vibracijoms (jos gyvena kiekvienoje transporto priemoneje ir ypac ja eksploatuojant)? Taip, klaidas darome visi. Kiek konstrukciniu klaidu ivels garaziuko meistras ir kiek konstruktorius? Toliau garaziuko meistras greiciausiai sudes masyvines medziagas, konstruktorius tuo metu gali viska atlikti is lengvesniu medziagu. Privirinti ar varztais prisukti bet kur bus blogai, bet kaip irgi - blogai. Dar.. konstruktoriai ne tik braizo, skaiciuoja, parinkineja medziagas ir ju apdirbimo budus, jie dar dalyvauja viso to igyvendinime. T.y. buna ir tepaluoti ir nagus nusidauze, nes tokiu budu pataisoma kruva klaidu, taip pat istobulinama konstrukcija, kreipiamas demesys remonto patogumui. Veliau eksploatacijos metu vel taisomos konstrukcines klaidos, ko be konstruktoriaus greiciausiai atlikti nepavyks ir t.t....
Suvirintojui ar mechanikui nera privalu ismanyti elektronika, zinoma gerai butu, bet jiems pakanka bendru dalyku. Gilesniam zinojimui ir supratimui yra elektronikos specialistai.

Dar avarijos atveju turi suluzti ten kur reikia ir kaip reikia, o ne bet kur ir bet kaip po garaziuko isikisimo. Tikriausiai teko matyt.. atliekami bandymai tuo tikslu, skaiciuojama, ieskoma geriausiu variantu.

p.s.
1. Ar gali eilinis autoelektrikas arba energetikas dirbti su elektronika? Gal ir gali.. bet gali tekt tobulintis.
2. Ar gali super elektronikas nusimanyti mechanikoje? Gali. Pazistu asmeniskai kelis. Ar tokiu dauguma..?
3. Ko verta transporto priemoneje mechanika ar elektronika viena be kitos? Cia ne fliasas, kur nera mechanikos ir gali pustis kiek tik nori.
4. Teisingai. Vilkikas paimtas gatavas, dar paimtos asys ir kai kurie mazgai. Rezultatas informacijos nuoroda


[ Redaguota Sk Spa 19 2008, 05:31 ]
Į viršų
pimi
Sk Spa 19 2008, 11:04
Užsiregistravęs dalyvis #48
Prisijungta: Tr Rgs 17 2008, 06:11

Pranešimų: 71
felius rašė ...

Manau, kad starteriniai akumai nelabai tinka tokiems projektams kur ilgalaikis ir didelis apkrovimas.


Tikrai taip. Siam tikslui naudojami rugstiniai skirti pastoviam sodinimui, sarminiai ir zeliniai.
Į viršų
Elektronas
Sk Spa 19 2008, 08:57
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai
Pranešimų: 2504
Pimi tu taip placiai paemiai kad tilpo visa automobilizmo era. Galima pagalvoti kad po viso tavo ilgo saraso galutiniame rezultate nepadaro klaidu. As taip aukstai netaikau. Sau tikslus uzsibreziu truputi zemiau kad galeciau poto kilti. Nesiruosiu konkuruoti su volvo. o ir kam isradineti dvirati. Imti trabanta ir lipinti ratus. Gatve ir gyvenimas parodism klaidas. vienakart jos skaudzios kitakart jos dziugina.
Siaip as uzsiimu siokia tokia pramoniniu irenginiu projektavimu ir gamyba, butu galima kelis klipukus imesti, jei adminas sutiktu. Nedarau as kasko stebuklingo, neturiu tam salygu, dirbu vienas bet nustebtum ka galima padaryti garazo salygom. Komandinis darbas yra zymiai pranasesnis uz pavieni krusimasi. Nesakau kad viskas gaunas, nesakau kad tobulinimui ribu jau nebera. Paprasciausiai yra uzduotis ziuriu kaip ir kuo paprasciau isspressti.
Masinos vaziuokle yra tikrai paprasta. As jos net nedaryciau tik gal is sroto prisitaikyciau to ko reikia. As taip sudetingai neziuriu i viska.....
Į viršų
Elektronas
Pr Spa 20 2008, 03:19
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai
Pranešimų: 2504
Variklio sandara




[ Redaguota Pr Spa 20 2008, 07:01 ]
Į viršų
vaidas
Pr Spa 20 2008, 05:20
vaidas
Užsiregistravęs dalyvis #55
Prisijungta: Tr Rgs 24 2008, 07:58

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 251
Kas cia per variklis, juk jis galetu buti gyvas generatorius. Ar ne?

Siaip del to darymo ar nedarymo. Siandien dar pagalvojau, kad kaip pimi sako reikia techniko dar bele ko ir t.t. Tai man rodos galima sakyti taip, arba nori daryti ir eiti nugaleti sunkumus arba gali ieskot begales priezasciu ko nors nedaryt ir atkalbinet kitus ka nors daryti, nes isivaizduoji, kad kliutys labai dideles.
Manau is viso jeigu yra noras, tai gali neturet jokiu ziniu ir imti ir daryti, zinios ateis is klaidu, is kitu zmoniu, is aplinkos. Zinoma, mechanikas, elektrikas, konstruktorius komandoje butu super, bet jei nera uz ka ju samdyt, tai manau reik is karto paciam daryt ir ziuret kas gausis. Jei reikes registruoti, tai tada ir spresi sias problemas. Zinoma butu saunu tureti is karto keliu mln lt biudzeta ir kurti nauja fabrika el mobiliui, bet to neturint reikia buti entuziastu garaziniu ir gauti ne ka blogesni rezultata.
As pilnai palaikau elektrona, ir manau reik ne blevyzgot, o kazka daryt praktiskai.
Į viršų
Elektronas
Pr Spa 20 2008, 05:57
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai
Pranešimų: 2504
Vaidi as norejau parodyti kad tavo generatorius 5kw ir yra variklis. Siaip jie labai mazai kuo skiriasi. Tad tau ir siuliau pabandyti truputi duoti kintamos ...
Pasiziurejau kaip siulo perdaryti starteri i dc varikli. Speju jo naudingumas yra zymiai mazesnis del zadinimo, ne pas tuos zadina magnetai.
Reiks dar atsigulti po elektrokaru ir ten issiaiskinti kas per variklis. Bet neatsisakau versijos ir su asinchroniniu varikliu. Svarbu kad gautusi.
Dabar rudenio sezonu reiketu isigyti motoroleri.
Nieko neimanomo nera.
Į viršų
pimi
Pr Spa 20 2008, 08:35
Užsiregistravęs dalyvis #48
Prisijungta: Tr Rgs 17 2008, 06:11

Pranešimų: 71
Parasiau kaip lengviau yra. Is pradziu brezinys su skaiciavimu (braizai ir skaiciuoji, skaiciuoji ir braizai), paskui irankis i rankas ir enter. Jei kam lengviau atvirksciai - kas draudzia?.
Man asmeniskai pagal pateikta brezini viens du ir gatava.

Dekui Otto! Sitas visai patiko informacijos nuoroda

[ Redaguota Pr Spa 20 2008, 10:59 ]
Į viršų
vaidas
An Spa 21 2008, 08:22
vaidas
Užsiregistravęs dalyvis #55
Prisijungta: Tr Rgs 24 2008, 07:58

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 251
Pala pala, tai cia ne taip kaip sakei is pradziu. Pradziai tai aukstom frazem ejo kalba, apie konstruktorius, bandymus su spec programoms ir pan. Zinoma brezinuka turint viskas lengviau sukas, bet ir paprasta brezinuka daug kartu lengviau padaryt. O jei kalbant apie spec programas tai cia reiketu Solid works, solid edge programas isigyt, kurios brangios (pats norejau isigyt solid edge, bet neisgengiau ). Paprasta brezini gali pasidaryt ir su autocad ir su kt paprastom programom, kad pamatytum bendra vaizda.
Bet tada ar cia bus paskaiciavimai visu medziagu, visu tasku, nes vien tam reikalingos spec programos. Kitas dalykas vien prie normalaus braizymo, skaiciavimo gali sugaisti x men laiko. Tuo tarpu pasiiemes bulgarke ir kempa gali nors ir ne koki modeli bet susukti per menesi turedamas laisvo laiko.

Pvz rema nera ka skaiciuot, reik imti sena motorinka ar motoroleri ir prie jo privirnt ka reikia. Tokiu gali nupirkt uz kelis simtus litu. Susitaupys ant skaiciavimu ir pan.
Į viršų
Elektronas
An Spa 21 2008, 08:46
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai
Pranešimų: 2504
As tai nesvajoju net visa daryti ant lapo pirma. Jei reiktu tekinti padarysiu tasko brezini ir viskas. Visa kita info galvoje. Eskizas lape ir to uztenka.
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System