Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Vykdomi projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
910W PVC HAVT
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
vytass
Kt Lie 23 2009, 12:39
Užsiregistravęs dalyvis #211
Prisijungta: Pr Lap 17 2008, 06:04

Pranešimų: 134
Srotuose bimbalu greiciu deziu daliu paziurekit. Teko matyti planetarines poras. konkreciai is kokiu modeliu nezinau
Į viršų
zx
Pn Lie 24 2009, 07:11
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
abejoju ar planetariniu rasi dezej, bet sinxronizatorius su satelitais, manau hipoidine pavara iseitu, tik santykis neaiskus. o vat reduktorius galinio tilto troikes senos srote dar gali voliotis kur, jei y matala neisveza
Į viršų
Otto
Pn Lie 24 2009, 09:14
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
BMW varomi galiniai ratai, tilto reduktorius turėtu tikti
Į viršų
amas
Št Rgp 01 2009, 01:59
amas
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Sk Lap 16 2008, 06:44

Pranešimų: 17
gal apie tokias pavaras čia ginčijotės
informacijos nuoroda
informacijos nuoroda

Į viršų
Elektronas
Št Rgp 01 2009, 03:32
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Tikrai taip apie jas, pirma cikloidine o antra planetarine tik kad krumpliai cikloidines

[ Redaguota Št Rgp 01 2009, 03:34 ]
Į viršų
Otto
Št Rgp 01 2009, 08:22
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
Elektronas rašė ...

Tikrai taip apie jas, pirma cikloidine o antra planetarine tik kad krumpliai cikloidines

Antroji pavara- planetinis- hipoidinis reduktorius, su taisyklingu hipoidiniu krumplių profiliu (puse apskritimo), tai Elektronas aiškiai matai, tik iš užsispyrimo tvirtini savaip.
Pirmos pavaros istorija sena. TSRS ginkluotoms pajėgoms reikėjo galingų reduktorių, kad turbosraigtinius (dujų turbininius) lėktuvų variklius galėtu pritaikyti tankams ir sraigtasparniams. Sliekinės pavaros tam nelabai tiko, todėl buvo kuriamos ir bandomos žingsninės pavaros. Neaišku, kas joms prilipdė cikloidinių pavadinimą, nes tą pavadinimą jau seniai turi pavaros, su ovalo formos krumpliaračiais, dažnai naudojamos pilstomų degalų kiekio matavimui, taip pat kuro siurbliuose.
informacijos nuoroda передачи Тип Передняя 4-шаговая, задняя 1-шаговая планетарная передача

[ Redaguota Št Rgp 01 2009, 08:23 ]
Į viršų
Elektronas
Sk Rgp 02 2009, 06:38
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Į viršų
zx
An Rgp 04 2009, 09:25
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
o as manau, kad is cikloidines padaryta planetarine aisku, pataisykit jei klystu
Į viršų
Otto
Tr Rgp 05 2009, 11:58
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
zx rašė ...

o as manau, kad is cikloidines padaryta planetarine aisku, pataisykit jei klystu

Nėra ko taisyti, nes dabar visi viską vadina kuo mandriau, kad tik biznį geresnį prasuktu. Automobilio važiuoklę galime irgi vadinti cikloidine važiuokle, ir būsime teisesni už kai kuriuos firmų vadybininkus; informacijos nuoroda
Į viršų
zx
Sk Rgs 06 2009, 07:52
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
Nebenudaziau, bet ir taip iki rudens nebespeju. nesuprantu kas netaip. siandien pasijungiau prie kompo, rodo 11hz, tai jei 24 magnetai, iseina, kad per rata 12 teigiamu sinusoides slaitu, kas grubiai apie 64RPM. to pasekoje gaunu apie 13V ir iki 2A per tris fazes. cia aisku kontroleris mano kabo ir akumas, ampermetras iskart po diodu tiltu, ant kompo viena faze y garsuske sinusoide piesia, nes nevaldoma paleisti bijau. vejas siandien nemenkas. Kokiu greiciu sukasi kitu forumieciu sparnai ?

Į viršų
sėnia
Sk Rgs 06 2009, 09:19
Užsiregistravęs dalyvis #174
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 05:58

Vieta: Lekėčiai
Pranešimų: 97
Vakar skaičiavau iš akies, 65 - 70 per minutę, apie 13V, A - 0,5 - 3 (pajungta tiesiai į akumus).
Į viršų
Elektronas
Pr Rgs 07 2009, 12:00
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
O tai kur beda? Mazai galios? Kokiai itampai darei?
Senia pas tave 24V tai tau reiktu abu akumus sujungti nuosekliai, tada dirbtu geriau. Pabandyk.
Į viršų
sėnia
Pr Rgs 07 2009, 04:27
Užsiregistravęs dalyvis #174
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 05:58

Vieta: Lekėčiai
Pranešimų: 97
Dirba gerai viskas, tik kontrolerį tobulinam. Generatorių vyniojau 24V, bet paleidau dvylikai,nuo mažiau apsukų krauna.Jau reikia galvot kaip paimt naudot, nes netelpa .
Į viršų
zx
An Rgs 08 2009, 03:35
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
Dariau 36V, bet aiskeja kad su mano d=4m sparnais pasiekti sukius prie kuriu gauciau 36v bus gana pavojinga, planuoju pabandyti 24v, kai sparnus patobulinsiu. bet kolkas testuoju 14v sistema ir kolkas galingumas apgailetinas, planavau bent 900w isspaust, bet se tau ~90w ir baigtas kriukis. tiek su vawt is skardos lapo jau buvau prisukes per vetra, o cia mastelis rimtesnis biski. Kokius duomenis dar galeciau pateikti, kad paaiskintumete mano klaida?
Į viršų
Otto
An Rgs 08 2009, 07:35
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
Zx, prie galios neparašei vėjo greičio, tai sunku ką nors įsivaizduoti. Faktiškai reikėtu lyginti teorinę vėjo galią tame plote su tavo gaunama, daug kas paaiškėtu.
Į viršų
Elektronas
An Rgs 08 2009, 09:26
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Lyginant su Senia pagal apsukas galia panasi nors jo 24V. Pas tave vijos mazai ploto uzima, bet ar pasuks sparnai daugiau irgi klausimas
Į viršų
drovitas
An Rgs 08 2009, 12:39
drovitas
Užsiregistravęs dalyvis #172
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 08:39

Vieta: Dūkštas
Pranešimų: 1117
Elektronas rašė ...

Senia pas tave 24V tai tau reiktu abu akumus sujungti nuosekliai, tada dirbtu geriau. Pabandyk.

O kuo pasireikštų tas gerumas?
Į viršų
Elektronas
An Rgs 08 2009, 12:54
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Nuo to pacio vejo isdidetu apsukos isaugtu itampa nors srove butu panasi, dabar sparnai neturi pakankamai sukimo momento. Aisku aukso viduriuka reiktu atsireguliuot bandymo metu, kad staklese suki ta generatoriu tai dar nieko nereiskia kad vejas taip suks kaip tu nori. Na cia mano nuomone. Bet gerai kad dar gyvas tu ...
Į viršų
drovitas
An Rgs 08 2009, 01:00
drovitas
Užsiregistravęs dalyvis #172
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 08:39

Vieta: Dūkštas
Pranešimų: 1117
24V bateriją kraut reikia iki 29V, tai reiškia norint turėt nemažą srovę, generatorius turėtų gamint bent 40V. Manau tiek patrauktų tik prie stipresnių vėjų, o Lietuvėlėj...
Visi tie matyti pavyzdžiai iš interneto stovi labai jau egzotinėse vietose, kuriose matyt nejuntamas vėjo trūkumas
Į viršų
Elektronas
An Rgs 08 2009, 06:55
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Tai jei jungi tiesiai i akuma ir teisingas akumu skaicius tai tu didink kiek nori ta itampa ji neuzkils tol kol nebus pakrautas, o kaip pakrautas kam tada ta itampa reikalinga. jei akumu skaicius mazas tai itampa auksta kaip ir vel nereikalinga nes virsys leistinas sroves. taigi nematau reikalo stengtis isauginti itampa, o jei pakyla lengvai iki 40 tai siulyciau krauti 3 akumus. Skirtumas tik kad be tokio kontrolerio kaip taviskis vienu pirsto paspaudimu taip nepakeisi parametru kaip gal noretusi vienu ar kitu atveju.
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System